Hoofdstuk 32

109 1 0
                                    

Gelukkig viel ik snel in slaap door die pillen. Ik hoop dat Rob ze heeft opgeruimd, Raoul mag er niet achter komen dat ik die heb geslikt. Straks word hij weer boos ofzo. Vannacht kreeg ik wel nog een appje van Rob. "Ben je nog boos?" Alleen dat. Ik heb hem wel geopend, maar niet geantwoord. Ik zie rechtsbovenin mijn scherm dat mijn telefoon bijna leeg is, en stap uit bed. Ik zoek de lader, maar kan hem niet vinden. Ik loop naar Milo zijn kamer. "Milo?" Vraag ik voordat ik naar binnenloop. Ik krijg geen antwoord. Ik doe de deur open, en zie dat Milo nog in bed ligt. Ik giechel, hij is zo schattig als hij slaapt. Ik zoek in zijn kamer naar een lader en loop dan zijn kamer weer uit. Zachtjes doe ik de deur dicht. Ik loop naar mijn kamer maar achter me hoor ik een deur opengaan. Het is Rob. We hebben oogcontact, maar ik negeer hem. "Hoezo antwoordde je niet op mijn appje?" "Ook goedemorgen." Zeg ik en loop mijn kamer in. Ik stop de stekker in het stopcontact en leg mijn telefoon eraan. Ik stuur een appje naar Milo.
"Dankjewel voor je lader😘!"
Hij antwoord nog niet. Als ik naar beneden loop die ik Raoul en Koen aan tafel zitten. Ze zijn aan het praten en ik hoor gelach. "Jo Fien." Zegt Koen. "Hee." Zeg Roel. "Hey. Hebben jullie al gegeten?" Vraag ik. "Nee, nog niet." Antwoord Raoul. "Okè okè. Koen kan ik je heel effe spreken?" "Ja tuurlijk." Hij staat op en volgt me richting de gang. "Je had beloofd dat je je mond zou houden." "Sorry, ik moest het wel vertellen. Rob begon er zelf over." "Wat? Hoe bedoel je hij begon er zelf over?" "Nou, we waren gister een beetje aan het praten. Toen zei hij dat jij en Miel ineens heel close waren samen. Toen moest ik lachen en het floepte er gewoon uit." "Eikel, je weet dat je het niet mocht zeggen." Sis ik. "Sorry." Ik negeer hem en loop weer naar de tafel. Hij achtervolgt me. Als ik aankom zie ik dat Milo en Rob ook al aan tafel zitten. Ik ga naast Milo zitten, en Koen komt naast mij zitten. "Waar is Mat?" Vraag ik. "Ik weet niet of die thuis is. Kan iemand hem effe bellen ofzo?" Milo schraapt zijn keel. "Ik niet want mijn telefoon is leeg, want iemand- zijn blik gaat naar mij- heeft vannacht mijn oplader gepakt." "Sorry." Zeg ik lachend. "Ik bel wel." Zegt Rob. "Mat waar ben je?" Matthy antwoord en Rob hangt op. "Die is er blijkbaar niet." Raoul heeft het brood op tafel gelegd en iedereen heeft gegeten. "Jongens ik moet voor vanavond het feest nog effe een outfit, wie kan er mee naar de stad?" Vraag ik. "Ik moet met Milo en Mat naar Rutger, dus wij kunnen sowieso niet." "Ik heb geen auto hè," zegt Koen. "Dan blijft er maar 1 iemand over. Rob, jij gaat mee met Fien." Zegt Raoul. "Helemaal prima." Zegt Rob. Ik loop naar boven en kleed me om. Een donkerblauwe hoodie van Stüssy, een lichtgrijze baggy spijkerbroek en grijze adidas campus. Ik doe een beetje makeup op mijn gezicht en kam mijn haar. Ik lach naar mezelf in de spiegel en loop naar beneden. Rob heeft zich ook klaargemaakt. Hij heeft een wit shirt aan van Nike en een blauwe spijkerbroek. "Ben je klaar om te gaan?" Vraagt hij. Ik knik met mijn hoofd. Ik voel mijn telefoon trillen in mijn zak en pak hem eruit terwijl Robbie en ik naar de auto lopen. Ik zie dat het een berichte is van Milo.
"Succes he😉. X." Ik lach en typ terug. "Haha dankje." "Naar wie lach je?" Vraagt Rob bot. "Niemand, er is niks." Zeg ik en stop mijn telefoon in mijn zak. Rob doet de autodeur voor me open. "Stap in." "Rustig." Zeg ik en stap in de auto. Hij gooit de deur dicht en gaat achter het stuur zitten. "Waar wil je naartoe?" Vraagt hij terwijl hij de auto start. "Doe maar Amsterdam, daar hebben ze zo'n leuk winkeltje met leuke kleding." "Is goed." Hij typt in google maps en we rijden het terrein af. "Sorry van gister." Zeg ik opeens. "Huh?" Verbaasd kijkt hij me aan. "Sorry van gister." Herhaal ik. "Ik moest niet zo gemeen doen." "Aha, geeft niks." Zegt hij en geeft een hoop gas. "Hoezo rij je altijd zo hard?" Vraag ik. "Dan zijn we er sneller." "Hoelang moeten we nog?" "10 minuutjes." "Okè."
Ik zie dat Milo heeft geantwoord op mijn appje.
"En, hoe gaat het?"
"We zitten nog in de auto. Tot nu toe wel prima, hij was wel boos over wat we gister deden. Net lachte ik om je appje en deed hij ook geirriteerd."
Hij antwoord gelijk.
"Aha, hou me op de hoogte. X❤️."
"Zal ik doen😘."
Ik zie dat Rob meekijkt op mijn telefoon, dus snel klik ik hem uit. "Lekker met Milo aan het appen?" Zegt hij sarcastisch. "Ja, echt leuk." Zeg ik sarcastisch terug.

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu