Als ik wil opstaan, zit ik vast in Rob zijn houding. Hij slaapt nog. Gister haatte ik Rob, nu lig ik bij hem in bed. Zijn ene hand ligt op mijn billen en zijn andere hand op mijn onderrug. Ik blijf liggen, misschien val ik wel in slaap. Na een paar minuten word Rob wakker. "Goeiemorgen Fien." Zegt hij met een ochtendstem. Zelfs in de ochtend heeft hij iets knaps. "Goeiemorgen Robbie." Ik maak me los uit zijn beweging en stap uit bed. Hij blijft liggen. Hij kijkt naar mijn pols en bijt op zijn lip.
ROBBIES POV:
Zou het door mij komen dat ze nieuwe littekens heeft? Fien is speciaal. Ik haat haar, maar ik ben verliefd op haar. Ik snap het niet. Ik denk dat zij hetzelfde heeft. Ik wil niet dat ze zichzelf pijn doet, ze verdient beter. Ze kijkt zichzelf aan in de spiegel, en ik wil zeggen dat ze er mooi uit ziet, maar ik houd mijn mond. Dit moet wachten, we hebben nog geen relatie.
FIENES POV:
Rob staat ook op uit bed, en loopt naar zijn kast. Hij pakt een spijkerbroek en een wit shirt van airforce uit de kast. Hij trekt zijn zwarte shirt uit en ik kijk hem aan. Ik kan mijn ogen niet van hem afhouden, en bijt op mijn lip.Hij merkt dat ik kijk, en hij kijkt mij aan. Snel kijk ik weg. "Ik uh.. ik ga ook omkleden." "Is goed." Ik loop zijn kamer uit mijn kamer in. Shit, mijn telefoon ligt daar nog. Die komt later wel. Ik doe de kast deur open en pak mijn lichtblauwe spijkerbroek, en een trui van Ralph lauren. Ik trek mijn kleding aan en loop naar de spiegel. Ik doe een beetje make up op mijn gezicht en wil teruglopen naar de kamer van Rob, maar hij staat voor de deur. Hij checkt zijn telefoon. "Mag ik er langs?" Vraag ik. "Huh, hoezo?" "Mijn telefoon ligt hier nog." "Mhm, pak maar." Zegt hij en ik loop zijn kamer in. Ik pak mijn telefoon en doe hem in mijn broekzak, en loop de deur uit. Rob pakt mijn pols. "Niet die Timo appen. Als ik erachter kom heb je grote problemen, Fien." Zegt hij fluisterend in mijn oor. Ik kijk hem aan en knik. "Goedzo." Zegt hij en hij laat mijn pols los.
Ik loop de trap af en Rob volgt me. We lopen same de woonkamer in en iedereen kijkt op naar ons. "Goeiemorgen, beter gezegd goeiemiddag." Zegt Mat. "Haha, heel grappig." Zeg ik sarcastisch en loop de keuken in om een cracker te maken. Milo komt ook de keuken ingelopen en zegt: "Heb je bij Rob geslapen ofzo?" "Hoezo?" "Ik hoorde jullie vanmacht naar boven komen." Oh shit. "Hahah, sorry Miel." Zeg ik en ik glimlach. "Geen probleem joh." Zegt hij lachend en hij loopt de keuken weer uit. Rob komt de keuken in gelopen. "Wat zei die?" "Ooh niks boeiends hoor." "Aha." Ik loop de keuken uit met een cracker en ga aan tafel zitten. De jongens zitten in de woonkamer en Milo komt bij me zitten.
Hee guyss, hebben jullie tips voor me? Ik schrijf niet zo lang en wil graag beter worden. Anyways, wat vinden jullie van het verhaal? Xx Fee
JE LEEST
Waarom ik?
Novela JuvenilFiene is 22 jaar en woont nog bij haar vader. Haar ouders zijn kort geleden gescheiden en ze is er kapot van. Raoul, haar broer, is er altijd voor fiene. Raoul en fiene zijn al sinds vroeger close met elkaar, maar Raoul is verhuisd naar casa del hut...