hoofdstuk 10

147 2 0
                                    

"Ik ben net door mijn broer gebracht. Ik moet rond 6 uur weer bij de ijssalon zijn." "Is goed, ik ben met de scooter." We praten nog een hele lange tijd, en ik merk dat Timo echt een leuke jongen is. Oh shit. Het is al 17:49. "Shit Timo, ik moet terug!" "Kom, snel lopen." zegt Timo. We lopen snel weer naar de ijssalon en daar zie ik Raoul zijn auto weer staan. Ik trek Timo om een hoekje en zeg: "Hij weet niet dat we samen zijn, ik loop er alleen naartoe, oké." "Okee, ik vond het echt leuk vandaag." "Ik ook." zeg ik en ik druk een kus op zijn mond. "We appen nog!" zeg ik en ik loop richting de auto van Raoul.

Mijn gedachten liggen nogsteeds bij Timo. Hij begrijpt me. Maar tegelijkertijd denk ik ook aan Rob. Ik kan niet kiezen. Ik stap bij Raoul in de auto en kijk hem aan. "Heeeee Fien." zegt Raoul blij. "Hee roelie." zeg ik blij terug. "Was het leuk met Nina? Of hoe zeg ik dit, met een jongen?" Mijn wangen worden rood en ik draai met mijn hoofd snel naar Raoul. "Rustig Fien, ik zal niks zeggen." Gelukkig. "Dankje Raoul, je bent de beste." "Maar wie is het?" "Een jongen die ik gisteravond tegenkwam, hij heet Timo. Hij is superlief en zorgzaam." Ik merk dat ik zijn vest nog aan heb. Shit, vergeten terug te geven. Maakt niet uit, komt de volgende keer wel. "En je heb een nieuw vest gescoord, zie ik." "Ja ik had het koud en mocht zijn vest lenen. Lief he?" "Zeker." Raoul rijd hard en we zijn al snel thuis. "Fien, vanavond gaan Milo, Mat en ik nog effe naar Russo, voor een video."

"Is goed hoor. Hoelaat gaan jullie weg?" "Ik denk rond een uur of 8." "Okee, is goed." Raoul en ik stappen uit en hij klikt de auto op slot. Hij draait de deur open en ik doe mijn schoenen uit. Het vest ruikt naar Timo. Ik kom de woonkamer in en groet iedereen. Iedereen groet terug, zelfs Rob. "Ik ga effe naar boven." zeg ik en niemand reageert, behalve Raoul. "Is goed, ik roep wel als het eten klaar is." Ik reageer niet en loop naar mijn kamer. Eenmaal binnen, ga ik op het bed zitten en kijk op mijn telefoon.

Een berichtje van Timo. "Hey, vond het erg leuk vandaag met je! Snel weer doen. En die kus op het einde mag je vaker doen😉." "Haha ja, ik vond het ook leuk."
Ik ga op bed liggen en kijk een beetje tiktok. Totdat iemand mijn deur open doet

Het is Rob. "Kom je eten?" vraagt hij. "Ja kom eraan!" Hij reageert niet meer en stormt de trap af. Ik kijk in mijn tiktok concepten, en klik en video aan. Zal ik hem plaatsen? Fuck it, ik doe het gewoon. "Post." Ik gooi mijn telefoon op mijn bed en loop de trap af.

Raoul heeft pizza gemaakt, maar ik heb niet zo veel trek. Ik neem 1 slice en eet hem langzaam op. De jongens hebben het over voetbal, en ik luister. Ik heb niks met voetbal, maar ik vind het wel grappig hoe ze erover praten. "Bij rus gaan we die video van Duur vs. goedkoop bewerken." zegt Matthy. Alle jingens moeten lachen, maar ik weet niet waar het over gaat. Koen merkt het en zegt: "Morgen komt die video online, dan snap je het wel. Die gaan we sowieso samen kijken." zeg Koen en knipoogt. Rob kijkt jaloers maar ik negeer het. "Is goed koentje." zeg ik en ik knipoog terug.

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu