Hoofdstuk 20

121 2 0
                                    

Ik loop de trap op naar boven, en check nog een keer achter me. Niks. Ik loop mijn kamer in en doe mijn vest uit, daaronder zit mijn pyama. Mijn brein moet nog even functioneren wat er net is gebeurd. Ik loop mijn kamer langzaam uit, de badkamer in.

Ik pak mijn tandenborstel uit het kastje en smeer er een klodder tandpasta op. Ik kijk naast me en opeens staat Robbie daar. De deur van de badkamer is dicht, terwijl ik die net open heb gedaan. Ik kijk hem nog geen seconde aan of hij staat al voor me. Ik wil wegkijken, maar zijn hand raakt mijn gezicht aan. Hij doet een pluk haar achter mijn oor en ik voel zijn warme adem op mijn lippen.

Zijn lippen raken de mijne, harder dan de vorige keer. Zijn handen gaan vanaf mijn rug naar mijn heupen, en ik pak zijn nek. Dit voelt zo verkeerd. Fuck it. Hij tilt me op en loopt de badkamer uit, richting zijn kamer. Ik maak me los uit zijn beweging en zeg: "Wacht even." Zonder hem aan te kijken ruim ik de spullen in de badkamer weer op.

De jongens mogen niet weten wat hier gebeurd. Niemand mag weten wat hier gebeurd. Ook Timo niet. Ik ren de badkamer uit naar Rob, en hij neemt me gelijk in zijn armen. We lopen zijn kamer in en ik check mezelf eerst in de spiegel. Ik heb wallen onder mijn ogen, en mijn haar zit door elkaar. Rob staat achter me, en kijkt mij in de spiegel aan. Ik draai me om naar hem en we blijven elkaar lang aankijken.

Hij zoent me weer, met zijn handen over mijn rug. Onze zoen word onderbroken door een berichtje op mijn telefoon. Ik stop met zoenen en kijk naar beneden, wetend dat Rob mij nog aankijkt. "Ik kan me ogen niet van je afhouden Fien." Ik grijns en zeg: " Ik hou van je." Ik pak mijn telefoon en draai me weg van Rob.
Timo: Gaat het? Ben je al weer thuis?
"Timo zeker?" Ik reageer niet en hij pakt mijn telefoon uit mijn hand.
"Wat doe je?" "Je bent van mij." Ik zie dat hij een bericht typt en hij legt mijn telefoon op zijn bureau. Hij tilt me op en legt me op bed. "Wat wil je kijken?" Vraagt hij terwijl hij de afstandsbediening van de tv pakt. "Kies jij maar iets." Het maakt mij niet uit wat we kijken, ik val zo toch in slaap.
Ik lig op zijn borst en zijn armen zijn om me heen gewikkeld. Ik denk dat het nog geen 5 minuten duurde voordat ik in slaap viel.
Als ik wakker word ben ik verbaasd. Waar ben ik? Ohja, ben gister in slaap gevallen bij Rob.

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu