Hoofdstuk 17

125 1 0
                                    

Ik heb de hele tijd met Timo gepraat, totdat Raoul roept. "Fien, kom je eten?" "Kom eraan." "Sorry Timo, ik moet gaan. Spreek je later. Loveyou!" Zeg ik en ik hang op. Ik glip mijn kamer uit en loop de trap af, de woonkamer in. De jongens zitten lachend aan tafel, waarschijnlijk zijn ze dronken.

"Heeeeeey Fien!" Zegt Milo iets te enthousiast. Ik moet lachen. "Hey miel." Alle jongens kijken wazig, behalve Rob. Hij is verdacht stil en kijkt naar de grond. We eten het eten op en iedereen doet zijn eigen dingetje. Ik zit op de bank op mijn telefoon een beetje op insta te scrollen. Rob komt naar mij toe gelopen. "Kom." "Mhm?" "Kom mee. Nu." Zegt hij en ik sta op. Ik achtervolg hem richting de gang. Hij laat mij voor en doet de gangdeur dicht.

"Ik hoorde je praten met iemand." "Huh?" Ik kijk hem vragend aan. "Met wie was jij aan het praten?" "Niemand Rob, het gaat je niks aan." Hij bekijkt me van top tot teen. "Is het die Timo?" "Nee, rot op." Zeg ik en ik wil de deur uitlopen, maar hij gaat voor me staan. "Vertel het me, nu."

ROBBIES POV:
Ik moet weten of het die Timo was waarmee ze aan het praten was. Ze is van mij. Niemand mag aan haar komen. Maar waarom doe ik haar dan zo'n pijn? Misschien omdat het het zusje van Raoul is? Ik weet het niet. Ik weet van haar thuissituatie, ze heeft het al zo kut. Een paar weken geleden zag ik haar armen vol met blauwe plekken. Ik heb mijn mond gehouden, dit kan ik haar niet aan doen. Ze verdient zo veel beter.

FIENES POV:
Mijn polsen doen pijn en ik ben duizelig. "Rob, ga weg alsjeblieft." Zeg ik en ik duw hem van me af. Ik ren de trap op, hopend dat hij me niet volgt. Ik ren mijn kamer in, plof op bed en barst in huilen uit.
*PING*
Robbie van de graaf: Fien, sorry. Laten we het uitpraten. Reageer aub." Ik laat zijn appje op gelezen en sluit mijn ogen. Ik val gelukkig in slaap, maar word weer wakker door een berichtje.
Robbie van de graaf: "???"
Het is 4 uur s'nachts, hoezo slaapt hij niet?

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu