"Je ziet er nogsteeds mooi uit hoor." Zegt Rob terwijl ik de mascara onder mijn ogen vandaan haal. Hij draait zijn stuur naar links en geeft flink gas. Ik voel dat mijn wangen rood worden. Ik zie dat Milo nog een keer heeft geappt.
Milo ter reegen: En???
"Jaa, ging goed. Ik denk dat het niet meer nodig is om hem jaloers te maken. Dankjewel voor het helpen.😜❤️." Stuur ik. Hij antwoord niet. "Wie komen er vanavond eigenlijk allemaal?" Vraag ik en Rob kijkt me kort aan. "Ik heb geen idee eigenlijk." Ik moet me wel opnieuw opmaken voordat we naar dat feest gaan. "Wat wil je eten?"
"Haha, heel grappig." Hij negeert het en ik zie dat hij in de richting van de macdonalds rijd. Hij is eigenlijk best wel lief. "Wat wil je eten Fien?" "Doe maar een kleine patat met frietsaus."
"Mag ik een 2 medium patat en een sharebox alstublieft?" Zegt hij tegen de medewerker. We rijden door naar het volgende raam en hij betlaad. Daarna krijgen we ons eten, en hij zoekt een parkeerplek op. "Wat een kutweer." "Ja, jezus." Hij geeft de patat aan mij en maakt de sharebox open. We eten het op en opeens vraagt hij: "Waarom wou je me eigenlijk jaloers maken?" Ik schrik. "Ik weet niet, je moest gewoon je karma voelen." "Dat heb ik wel gevoeld Fien." "Weet ik Rob." Hij gooit het overgebleven eten weg en start de auto weer. Ik check snel mijn telefoon en zie dat Milo een hartje heeft gestuurd. Ik moet lachen. "Met wie zit je nou de hele tijd te appen?" "Oh, niemand." Ik heb eigenlijk best zin in vanavond. In de stad hebben we nog een klein cadeautje voor Milo gekocht. Een nieuw shirt van Ralph lauren en een deo. "Weet Raoul dat jij me leuk vind?" Vraagt hij. "Hoe weet je dat ik jou leuk vind?" Vraag ik sarcastisch. "Heeeeel grappig. Maar nu ff serieus." "Nee, natuurlijk niet." "Goed." We rijden nog een tijdje en dan rijden we het terrein op. Hij stapt de auto uit en doet mijn deur open. "Rennen." Zegt hij en we lopen snel naar de voordeur. Hij draait de deur open en doet zijn schoenen uit. Hij hangt zijn jas op de kapstop en wacht op mij. Ik doe hetzelfde en hij loopt snel naar de kamer waar de jongens zijn. "Wij hebben al gegeten net, we gaan effe opfrissen en dan zijn we ready." Hoor ik hem zeggen. Ik hoor wat gemompel terug van de jongens en ik volg Rob de trap op. Ik loop achter hem aan zijn kamer in en leg de tassen op de grond. "Je kan hier wel effe douchen, ruim dit eerst maar op, als je wil." "Ja, is goed." Ik loop met mijn tassen mijn kamer in en haal de schoenen uit de doos. Ik leg mijn kleren voor zometeen neer en loop naar de kamer van Rob. Als ik binnen kom, hoor ik dat de douche aanstaat. Aha, ik wacht wel effe hier dan. Ik ga op zijn bed zitten en open mijn telefoon.
Ik zie dat Matthy heeft geappt.
Matthyas het Lam: Ideale date met Rob?😉
Ik: Haha, Ja. Waar was je vanochtend?
Matthyas het Lam: Bleef bij Rut slapen.
Ik: Aha, hebben jullie al gegeten?
Matthyas het Lam: Ja, we zijn net klaar. Heb je een leuke outfit voor het feestje?
Ik: Ja, zeker. Ga effe snel douchen enzo dan komen we eraan!
Matthyas het Lam: Samen douchen?!🤨
Ik: Nee Mat, samen klaar maken, we zijn helemaal doorweekt.
Matthyas het lam: Hahah was grapje Fien. Tot zo!
Ik: Tot zo!
Rob komt de badkamer uitgelopen met een spijkerbroek aan. "Hey, heb jij dat nieuwe overhemd hier ergens?" "Ja." Zeg ik en ik pak het tasje. Zijn haar zit door de war, maar het ziet er wel schattig uit. Ik haal het overhemd eruit en gooi het naar hem. "Thanks." Hij doet hem aan en knoopt de knoopjes dicht. "Je kan douchen trouwens." Zegt hij. "Ja, tot zo." Zeg ik en ik loop de badkamer in. Wat lief, hij heeft alles klaar gezet. Mijn shampoo, conditioner, en douchegel. Ik draai de deur van de badkamer op slot en zet wat muziek op. Ik doe de douche aan en was mijn haar. Shit, die kleding ligt nog in mijn kamer. Ik kom de douche uit en wikkel me in een handdoek. "Rob?" "Ja?" "Kan je alsjeblieft die kleding pakken? Het ligt op mijn bed." "Ja, tuurlijk." Ik doe de deur van het slot af en steek mijn hand naar buiten. Ik voel dat Rob de kleding in mijn hand drukt. "Dankje!" "Geen probleem." Ik trek de kleding aan en fhön mijn haar. Het is helemaal droog, maar ik moet me nog opmaken. Ik loop de badkamer uit en zie dat Rob op bed zit. "Mooi." Zegt hij. "Wacht, ik ben nog niet klaar." Zeg ik. Ik loop naar mijn kamer en pak mijn toilettas, en loop weer terug. Ik doe een beetje makeup op in de badkamer en doe mijn stijltang in het stopcontact. Ik zie dat Rob binnen komt, terwijl ik aan het wachten ben tot de stijltang warm word. Hij doet een la open en pakt een pot gel eruit. Ik voel dat de stijltang heet is en begin met stijlen. "Kan jij dit doen?" Vraagt hij aan me. Ik draai me om. "Wat?" "Mijn haar." "Ja, wacht even." Ik pak een beetje gel en breng zijn haar in stijl. "Veel beter zo, dankje." Zegt hij en drukt een kus op mijn wang. Hij blijft me een tijdje nog aanstaren en ik haal de stekker uit het stopcontact. Mijn haar zit wel prima, en ik loop de badkamer uit. Rob volgt me. Hij spuit nog snel een beetje parfum op en we lopen samen naar beneden. Ik zie dat er al wat gasten beneden staan, en Rob herkent gelijk iemand. "Tot zo Fien." Zegt hij en loopt naar diegene toe. Ik heb het cadeautje van Milo in mijn hand en wil hem zoeken, maar achter me hoor ik Mat. "Hey, je ziet er leuk uit." "Dankje, jij ook." "Zoek je Milo?" "Ja, weet je waar hij is?" "Ik zou het cadeautje straks pas geven." "Oh, oké."
JE LEEST
Waarom ik?
Teen FictionFiene is 22 jaar en woont nog bij haar vader. Haar ouders zijn kort geleden gescheiden en ze is er kapot van. Raoul, haar broer, is er altijd voor fiene. Raoul en fiene zijn al sinds vroeger close met elkaar, maar Raoul is verhuisd naar casa del hut...