Hoofdstuk 13

130 1 0
                                    

Hey guys, voordat jullie beginnen met dit hoofdstuk lezen, even een kleine waarschuwing ⚠️. In dit hoofdstuk komt $h voor!

Fuck, nee, dit kan niet waar zijn. Ik dacht dat hij van me hield. Die zoen van gister? Mijn hoofd draait en met tranen spring ik op mijn bed.

Ik loop naar mijn tas en pak mijn kleine etui. Ik rits hem open en pak het mesje. Ik ben al 2 maanden clean, en ik had Raoul belooft on dit nooit meer te doen. Sorry Raoul. Ik ga op mijn bed zitten en stroop mijn mouwen op.

Ik laat het mesje over mijn polsen glijden, en snel komt er al bloed. Alle pijn uit mijn hart verdwijnt naar mijn pols. Ik ren snel naar de badkamer om papier te pakken, en loop snel terug. Mijn hele polsen zitten onder het bloed. Ik maak mijn polsen schoon, en gooi de vieze doekjes in de prullenbak. Ik kan niet stoppen met huilen.

Ik ga liggen op bed, en val in slaap. Duizelig word ik weer wakker. 11:52. Ik stap uit mijn bed en wil de kamer uit lopen, maar ik heb mijn korte mouwen shirt nog aan. Ik pak mijn grijze trui uit de kast en loop naar beneden. Ik hoop niet dat er iemand is, ik heb echt geen zin om te praten met iemand.

Ik loop de trap af en loop de keuken in. Gelukkig, ik zie niemand. Hey, er ligt een briefje op de keukentafel. "Wij zijn naar Ruth voor de video, ik ben om 3 uur thuis om je naar werk te brengen. Kus, Raoul." Ik wil niet naar werk. Ik pak een glas uit de kast en vul die met water. Uit het medicijnenkastje pak ik de strip paracetamol, en pak er 3. 2 is eigenlijk genoeg, maar ik heb barstende hoofdpijn en ik wil vergeten wat er is gebeurd.

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu