Hoofdstuk 36

159 3 7
                                    

Iedereen kijkt verschrikt op naar Milo. "Wat?" Vraagt Raoul. "WE GAAN NAAR SPANJE." Schreeuwt Milo op zijn hardste. Rob kijkt mij snel aan, maar kijkt daarna gelijk weer naar Milo. "Wat? Wanneer?" Veaagt Raoul. "We vliegen over 3 dagen, ik heb dit al cadeau van Frank gekregen!" Ik heb Milo nog nooit zo blij gezien. O mijn god. Ik, met de bankzitter naar Spanje. Ik heb er nu al zin in. Milo legt nog alles uit, hoelaat we vliegen, dat soort dingen. "Raoul, kan je dan mij effe thuis afzetten zodat ik wat shirts kan pakken?" "Ja, natuurlijk." Zegt Raoul blij. Ik moet shirts meenemen voor 18 dagen. Het is al laat, en met een blij gevoel ga ik slapen. De jongens gingen beneden nog een biertje doen, maar ik ga slapen. Ik sta in de badkamer en kijk op mijn mobiel. Geen nieuwe berichten. Ik pak mijn tandenborstel en doe er een klodder tandpasta op. Snel poets ik mijn tanden en leg mijn tandenborstel weer weg. Ik hoor iemand de trap op lopen en ik loop de badkamer uit. Bovenaan de trap staat Robbie. "Zin in he?" Zegt hij en geeft een klein lachje. "Ja, heel erg." Zeg ik en hij loopt de trap verder op. Hij zet een stap dichterbij en geeft mij een knuffel. Zie je wel? Hij kan wel lief zijn. Hij laat mij los. Ik zie nogsteeds wazig door alle alcohol en val langzaam naar voren. "Ho." Zegt Rob en pakt me bij mijn schouders. Hij loopt mij naar bed en legt me neer. "Dankje." Zeg ik en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Hij kijkt me nog kort aan en sluit de deur achter zich. Ik sta op en trek mijn pjama aan. Ik kam mijn haar en ga onder de dekens liggen. Ik kijk nog een paar minuutjes tiktok maar sluit dan mijn telefoon. Ik val al snel in slaap, en de volgende ochtend word ik laat wakker. Ik pak mijn telefoon en zie dat het kwart voor twaalf is. Zolaat al? Ik stap snel uit bed en kijk in mijn kledingkast. Een zwarte jeans, en een grijze trui van stüssy. Ik doe een beetje make up op en loop de naar beneden. Raoul zit al aan tafel, wat te eten. De andere jongens liggen nog op bed. "Gooodmorning." Zegt Raoul blij. "Goodmorning." Zeg ik terug. "Maak snel effe wat eten, dan kunnen we zo gaan." "Ja, isgoed." Ik loop de keuken in en pak een beschuitje. Ik doe er wat jam op en eet hem snel op. Ik loop weer naar Raoul en hij staat op. We lopen naar de gang en ik doe mijn schoenen aan. Raoul doet hetzelfde en we lopen de deur uit, naar zijn auto. In de auto praten we over hoeveel zin we erin hebben. We zijn aangekomen en Raoul pakeert de auto voor de deur. Hij loopt mee naar binnen. "Lang niet geweest." Zegt hij. Ik schenk een klein lachje en ik loop gelijk de trap op, naar mijn kamer. Raoul volgt me. "Heb je nog die koffer die je had gekregen voor kerst?" Vraagt hij. "Ja, die ligt op zolder, kan je die pakken?" Zonder te antwoorden loopt hij mijn kamer uit. Ik doe mijn kastdeur open en pak 20 shirts, 4 blousjes, 4 jurkjes, 10 rokjes en 10 korte spijkerbroekjes. Voor de rest neem ik nog wat sieraden en parfum mee, en mijn toilettas. Raoul staat in mijn kamer met de lichtroze koffer en helpt mij inpakken. "Oh Fien niet vergeten, je paspoort." "Oh ja, dankje!" Raoul tilt de koffer en we lopen naar beneden, en ik pak mijn paspoort uit het kastje. "Stop hem erin." Zegt Raoul en ik doe wat hij zegt. Ik doe de deuren van het huis op slot en we lopen weer naar de auto. "Tot over 4 weken!" Schreeuwt Raoul in de richting van huis en ik moet lachen. We rijden weer naar casa del huts en Raoul doet de voordeur open.

Heeey guys, ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden. Sorry voor lang geen post😭. Hebben jullie tips? Xx Fee:)

Waarom ik?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu