Yalnız Başına - Skapova
Bu bölüm benim kafamda bile bazı şeyler oturmuş oldu. Bu arada bu şarkı çok güzel, aniden yükseliyor ve hiç beklemiyorsunuz. Umarım bölümü seversiniz. İyi kötü görüşlerinizi beklerim. İyi okumalar. Oy verirseniz de mutlu olurum ayrıca. Stara tıklamak güzel olabilir bence. Balkon aşırı güzel esiyor şu an. Yarın Türkiye maçı var. Sonunda Arda oynuyormuş. Zaten geçen kaybettik. Üzgünüm. Samet ve Altay sağ olsun. Geçen de Ters yüz izlemeye gittim. Çocukken izlemiştim o da çok güzel geldi. Sınav sonuçları açıklanana kadar futbol izlemek gibi bir aktivitem var artık.
Evet, tek kişilik sohbetim bitti.
Bu sefer iyi okumalar.Umut'tan
Paketi açıp içinden bir dal sigara çıkardım. İçin için yanıyordu içim. Derin bir nefes aldım. Çakmağı çıkarıp sigarayı yaktıktan sonra dudaklarımın arasına koydum.
Hava bugün bulutluydu. Sanki birazdan yağmur yağacağını haber eder gibi bulutlar grileşip toplanmıştı öbek öbek.
Öyle de oldu. Aklımdan geçireli belki bir dakika olmadan yağmur damlaları yüzüme, saçıma geldi. Ellerimle saçlarımı karıştırıp başımı eğdim.
Bok gibi hissediyordum. Yağmur üzerime yağarken yüklerimden, benliğimden dahi sıyrılmak istedim. Alıp götürsün yüklerimi de yerde ufak bir gölet oluştursunlar istedim. Lanet olsun ki içimden çıkmayan bu vicdan azabı kalbime mıh gibi saplanmış kalmıştı.
Sigaranın ucu yağmur damlalarından dolayı ıslanıp tamamen söndüğünde dudaklarımın arasından alıp yere bıraktım.
Su birikintisinin içine düşen sigaraya takıldı gözlerim.
Kafamı kaldırıp gelen yağmur damlalarını hissetmek istedim. Yüzüme yüzüme yağınca her seferinde daha çok çarpıştım vicdanımla, kendimle, Pınar'la, Yağız'la, babamla.
Babam.
Keşke iyi bir babam olsaydı. Bizi sevseydi. Çocukken sırtına alsaydı bizi maça götürseydi. Islık nasıl çalınır onu öğretseydi. Annemizi sevseydi. Yastıklardan bizimle çadır yapsaydı. Bizi gıdıklasaydı. Bize bir baba olsaydı.
Gözünün içine içine bakarken aferin oğlum deseydi. Kavga edince okula velimiz olarak gelseydi. Başımızı okşasaydı. Bir kere iyi geceler deseydi. Bir kere öpseydi. Keşke adam olsaydı. Benim babam senin babanı döver dedirtseydi.
Keşke yetim ve öksüz kalan yeğenine kol kanat gerseydi. Ona da, bize de babalık yapsaydı.
Ağlamaya başladığımı fark etmem uzun bir süre aldı. Ağzımıza tuzlu bir tat gelene kadar fark edemedim. Gözyaşlarım bile yağmur kadar soğuk ve ruhsuzdu.
Yere çömeldim. Ayakta kalacak gücüm kalmamıştı. Bacaklarım titriyordu soğuktan. Burnumu çektim.
Erkek adam ağlamaz deseydi keşke. İçin için ağlamaya başladım. Belki deseydi kendimi sıkardım, ağlamazdım bu kadar. Geceleri yatağı ıslattığımda dalga geçseydi keşke benimle.
Lanet olsun ki ben böyle bir insan olduysam, ben ödlek herifin teki olduysam hepsi babam yüzündendi. O adam bile değildi.
Korkusunu gözlerinden bile anlayabildim büyüdükçe. Ben yaş aldıkça o daha da korktu bizden. Çocukken deli gibi korkardım ondan. Deli gibi korkar ama deli gücüyle saldırmak isterdim. Onu alt etmenin hayalini kurardım. Kardeşlerimi ve Yağız'ı onun gazabından korumak isterdim. Deli gibi korkardım ama deli gibi bir gücüm vardı. Büyüdükçe korkum azaldı ama kalmadı karşı çıkacak cesaretim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Acı Renk (Texting)
Teen FictionDeniz devamsızlığı sınırda olduğu için arkadaşının tavsiyesiyle hackerın birine mesaj atar. Ancak şans ondan yana gülmüştür bu sefer. Çünkü mesaj attığı hacker, sevdiği çocuk çıkmıştır.