Uras hapse gireli 3 ay olmuştu 3 ay boyunca çok şey değişti meslek hayatında sevilmeye başladı mesela o cinayeti çözdüğü için artık görünür oldu herkes İdil'i çok saf zannediyordu ve böyle bir cinayeti çözdüğü için artık İdil ile herkes gurur duyuyor ailesi ile hala görüşmüyor 3 ay boyunca hiçbir şey değişmedi o konuşması sadece o anlık bir etki yarattı galiba ama kardeşi ile görüşüyor alp çok değişmiş ve küçüklükten beri arkadaşları vardı Ayşegül ve Burak onlarla tekrardan karşılaştılar onlar da avukat olmuş eskisi gibi üçü bir arada vakit geçiriyor ama yine bir sıkıntı var sanki çözülmemiş bir dava var ve idil onu çözemeyecekmiş gibi geliyor ama sıkıntı şu öyle bir dava yok hayatında her şey çok güzel gidiyor ama sanki bir şey eksik ya bir şey yanlış yaptı ya da hiç yapmadı bir gün bunları düşünürken ayşegül konuşmaya başladı..
Ayşegül:İdilciğim acaba o okula gitmediğin için böyle olmuş olabilir misin
Burak: ne alakası var?Ayşegül: bence çok alakası var yani adamı tutuklamadan önce sana bir adres veriyor ve o adresi sen daha önceden biliyorsun bence içinde oraya gitmek isteyen bir yer var ve sen onu susturuyorsun yapma git oraya belki bir şey bulursun
Burak: böyle bir şey olacağını sanmıyorum ya sonuçta bir katil onu niye kafasına taksın ki?
Ayşegül: bilmiyorum ama yine sana bırakıyoruz İdil istersen git istersen gitme her zaman arkandayız
Konuşma hoşuna gitmişti ilk defa arkasında duran birileri vardı ve Ayşegül'ün dediği doğru da olabilir belki de o okula gitmedi diye içimde bir merak bir şey var belki o okula giderse her şey düzelir ama okula daha önce gitmişti hiçbir şey bulamamıştı şimdi ne bulmasını bekleyerek ona o kağıdı verdi ki? Bunların cevabını galiba okula gidince bulacak bunları düşünürken Alp geldi bu aralar Alp çok tuhaf habire onlarla birlikte çocukta bir şey var ama yakında çıkar kokusu zaten...