Kızlar her şeyin sonunda eve gelmişlerdi hepsi üzerine değiştirmiş ve uzanmışlardı uyumuyorlardı sadece dinleniyorlardı belki de o akşama yükünü üzerilerinden atmak istiyorlardı ama bir katil öldürdüğü insanı yükünü üzerinden atabilir mi? ya da bu öldürdüğü insana mı bağlı?
Rana tam uyuyacakken telefonuna gelen mesajla gözlerini açtı ve telefonla baktı aynen şöyle bir kişiden mesaj gelmişti...
"Sevdiklerine güveniyor musun kardeşim?"
Ne demekti bu kardeşim derken neyden bahsediyordu sinirlendi ve telefonu yerine koydu.. bir mesaj daha geldi
"Herşey farklı ve bilmediğin çok şey var mesela sevgilinin gizli bir FBI olması gibi bir de kanser olmaması gibi"
İşte tam bu mesajı görünce cevap vermek için tuşlara basmaya başladı
"kimsin ve neyden bahsediyorsun ahmak!'
"Dediğim gibi kardeşinim tabi ateş piçi senden bunuda sakladı annen ve babanı sakladığı gibi ama saklamakla çok haklıymış çünkü Deniz yani sevgilin zamanında babamıza çok kötü bir işkence yaptı"
"İşkence Babamın işi yalnız sevgilimin değil ve sana neden inanayım?!"
"Evet babamız çok kötü biriydi ama hiç kimse böyle bir işkenceyi hak etmez!"
"Tanımadığım bir numaradan böyle mesajlar geliyor hem de ateşe büyük bir darbe vurmuşken ve ben de buna inanacağım öyle mi salak mıyım lan" ben!"
"Bunu görmeni istemiyorum ama inandırmak için yapmak zorundayım"
Neyi yazacakken bir video geldi başlatma düğmesine tıkladığı anda rana'nın gözleri doldu Çünkü videoda sevdiği adam babasının gözünün önünde annesine işkence uyguluyordu en büyük acı da budur sevdiğinin canını yanmasını izlemek ve bir şey yapamamak en büyük acı budur ve deniz de babasına bunu yapmış sessiz sessize ağlıyordu sesini kimse duymuyordu Rana gözyaşlarında boğuluyordu ve son bir mesaj geldi...
"Annemiz yaşıyor Ama Deniz hala onun peşinde büyük ihtimalle seninle de o yüzden sevgili klasik bir kullanma hikayesindesin yani sevgili kardeşim kendine çok dikkat et sonuçta sen de Bizim kanımızı taşıyorsun.."
Bu gerçek olabilir miydi Deniz gerçekten rana'yı ailesine ulaşmak için kullanıyor olabilir miydi ya da ona da işkence yapmak için zaman bekliyor olabilir miydi? Bunları düşünürken sabaha sabah etti Rana sessizce herkesin kalkmasını bekledi herkes kalkınca o da üstünü değiştirdi ve tam kapıdan çıkacakken Sima onu uyandırmak için girdi...
Sima: Hadi bakalım uyandın mı sen?Rana: hiç uyumadım ki kızları çağırsana
Sima: yakalandık mı lan!
Rana: Hayır ama kullanılıyoruz..
Sima: bekle
Sima diğer kızları da çağırdı rana'nın kaldığı oda salona Çok yakında olduğu için herkesin duyması an meselesiydi o yüzden hep birlikte edilme odasına çıktılar Çünkü idil'in odası en tepedeydi çıkarken bile insanın nefesi daralıyordu...
İdil: bu kullanılma meselesi ne?Rana: Deniz FBI mı?
İdil: Evet sen bilmiyor musun onu?
Rana: Hayır Peki son soru Deniz Benim ailemin her her şeyini 1 daha önceden biliyor olabilir miydi bilse bile sana söyler yakın arkadaşın sonuçta
İdil: Hayır sadece Ateşin nasıl bir insan olduğunu falan biliyordu
Rana: fazlası var
Pınar: düzgün anlatsana
Rana: bir kardeşim varmış kızlar bana ulaştı ve bu videoyu gönderdi..
İdil: ver bakayım?
Sima: şaka mı?!
Rana: şu an gidip denize hesap sormamamın tek sebebi bu videonun montaj olmasını diliyorum ve bunu da ancak Sima ile Sen anlayabilirsin İdil