O akşam hepsi çok mutlu bı şekilde eve dönüyordu diğerleri önden Uras ve idil arkandan yürüyordu ve Uras idil'in elini tutu İdil ona döndü ve gülümsedi onunla temas etmek hatta yanında olmak onu kuş kadar özgür ve hafif hissettiriyordu
İdil: Teşekkür ederimUras:Ne için?
İdil:Rahatsız olsanda beni öptün sırf hayatta kalmam için
Uras:Rahatsız olmadım o an ölsemde unutmicağım bir andı..
Evet hepimiz doğru anladık başta evine hırsız gibi giren adama ve idil'in içeri attığı adama aşık olmuştu ve görünüşe göre uras'ta idil'e aşık olmuştu bu o kadar güzel bir his ki sevginizin karşılıklı olması idil hiç bir zaman birbirine aşık iki insan birbirine nasıl bakar bilmezdi ama uras'a baktığında bunu öğrendi 2 saniye bile göz göze gelseler sanki dünyada ikisi varmış gibi oluyordu..
Birbirilerinden 2 saniye uzak kalsak o 2 yıl gibi geliyordu kısacası ikiside birbirlerinin yanında birbirilerini tamamlıyordu uras'ın leke hakında dediği gibi sanki biz bir yapboz'un parçalarıydılar ve birbirilerini tamamlıyordular..Araba vardı ama onlar yürümeyi tercih etmişti en sonunda evin önüne gelmiştiler bugün bu evde hep birlikte kalıcaklatı son akşam olucaktı ateş öldüğü için bir tehlike kalmamıştı o yüzden herkez yarın kendi evine dönücekti..İdil kapıyı açtığında şok olmuştu karşısında anne ve babası vardı yumruğunu sıktı artık onları görünce sevgi değil sadece öfke hissediyordu..
İdil:Ne işiniz var evimde!Alp:abla sakin..
İdil:Alp lütfen! Evet cevap bekliyorum evimde ne halt ediyorsunuz!
Mehtap:Kızım lütfen bak biz sana yaptıklarımız için özür dilemeye geldik
Büyük bir kahkaha patlattı
İdil: özür mü dileceksiniz? Siz hangisi için bana vermediğiniz sevgi için mi? yoksa beni vurduğunuz için mi?Kenan:Hepsi için..
İdil:SİZ BENİM HAYATIMI BENDEN KÜÇÜKKEN ALDINIZ VE BEN SİZE HİÇ BİR BOK YAPMAMIŞTIM!
Çantasını koltuğa fırlattı
İdil:HASTAYDIM LAN BİR ÇORBA VE İLAÇLA İYİLEŞEBİLİRDİM AMA NE ÇORBA KOYDUNUZ ÖNÜME NE DOKTORA GÖTÜRDÜBÜZ TEK BAŞIMA TUTUNDUM BEN HAYATIMA!Mehtap:Başında annen ve baban olmadığı tanımadığın bir adamın elini tutmandan belli
Uras elini çekicekken sıkıca tuttu
İdil:Ben tanımadığım bir adamın elini değil sevdiğim adamın elini tutuyorum sizin lanetli diye sevmediğiniz kızınızı seven adamın elini tutuyorumKenan: Kendi lanetlinin üzerine aşk lanetini mi bulaştırdın?
Mehtap:Bu aşk sizi öldürür çocuklar
Uras:peki ölelim o zaman ama bu eller hep birlikte olucak bunu böyle bilin efendim
Annesi ve babası mosmor olmuşlardı ve hızlıca evden çıktılar İdil uras'a bakıp gülümsedi ama bir şey aklına takılmıştı "bu aşk sizi öldürür" derken ne demek istemişti bir mesaj mı vermek istedi yoksa yine mutluluğunu mu çalamak istediler..Uras ve İdil çok kısa süre içinde bağlandı ve birbirlerini hep korumak istedi ama ya peki ya bu aşk gerçekten onları öldürürse ne olurdu biri geride kalıp diğeri hayatına devam edebilir miydi? Yoksa oda onla birlikte ölür müydü? O andan beri bunları düşünmeden kendilerini alı koyamıyorlardı neden İdil'in ailesinin saçma gelişleri onları bu kadar etkilemişti özellikle İdil'i hala eksikliklerini falan mı hissediyordu yoksa evet hissediyordu her zamanda bu böyle olucak hiç bir zaman onları yok sayamicaktı her zaman içinde bir yer eksik kalıcaktı..