O akşam oradan mutlu bir şekilde ayrıldılar Evet bir katil vardı belki onları öldürmek isteyen bir katildi ama onlar bunun üstesinden de gelebilirdi bir kere yapmışlardı bir daha yapabilirlerdi bu katil aralarından biriydi ama kimdi ve bunu neden yapıyordu bir yandan bunları düşünüyorlar diğer yandan da mutlu olmaya çalışıyorlardı Çünkü hayatı mutlu olmadıkça asla ilerlemez bunu biliyorlardı erkekler kızları kendi evine bıraktıktan sonra teker teker eve de aldılar o gece belki hiçbir uyuyamadım ama hep birbirini düşündü ve ne kadar şanslı olduklarının farkına vardılar yaşadıkları olaylar asla tek başlarına üstesinden gelinebilecek olaylar değildi ama birbirlerinden güç alıyorlardı aileden arkadaşlarından sevdiği adamlardan güç alıyorlardı adamlar da sevdiği kadınlardan güç alışverişi böyle devam edecekti Çünkü karşındakine güç vermezsen seninle birlikte savaşamaz ve o zaman kaybedersin o ya sabah sabah etmişlerdi özellikle de İdil Çünkü babasının çıkacağı gündü adliyenin önünde kerem'le buluşmuşlardı başsavcının yanına gittiler yanlarında da Ezgi vardı Ayşegül başka bir dava ile uğraştığı için avukat olarak Ezgi gelmişti başsavcının yanına girdiler ve konuşmaya başladılar..
Ezgi: Merhaba sayın savcımRıza:Buyrun bir sorun mu var?
Ezgi: şöyle Kerem gök Kenan Akça için yaptığı şikayeti geri çekecek o yüzden avukat olarak da ben yanımda geldim
Rıza: ne ile tehdit ediyorsunuz?
Ezgi: afedersiniz anlayamadım?
Rıza: Kerem bey neyle tehdit ediyorsunuz da şikayetini birden geri çekiyor!?
Ezgi: Sayın savcım bu yaptığınız ima çok çirkin!
Rıza: ses torunuza dikkat edin avukat hanım!
Ezgi: Peki..hiçbir tehdit ya da baskı altında olmadığını belirten bir dilekçe ile geldik
Rıza: Peki neden çekti? dilekçede bu yazmıyor da
Ezgi: Kerem beyin babası Ateş bey ve Kenan bey iyi anlaşamıyormuş hatta düşmanlarmış Kerem bey de babasının öldüğünü duyunca bir sinir harbi ile şikayette bulunmuş
Rıza: Peki ben bunu Hakime götüreceğim
Ezgi: Peki teşekkür ederiz Sayın savcım..
Rıza: peki beni savunabilir misiniz?
Ezgi: ne konuda anlamadım?
Rıza: Ne konuda olursa olsun cinayet ya da başka bir şey konu savunur musunuz?
Ezgi: savcım Neden böyle bir soru sorduğunuzu inanın anlamadım ama suçlu değilseniz tabii ki savunurum
Rıza: anladım Ezgi hanım
Ezgi: buyurun efendim
Rıza:Ailenizle görüşüyor musunuz
Ezgi: Hayır annem ve babam rahmetli oldu efendim ama bunu neden sorduğunuzu anlayamadım
Rıza: bir tahminim vardı da doğru mu diye teyit etmek istedim ve haklı çıktım ancak başında ailesi olmayan Bir insan bu kadar aptal olabilir
Ezgi: Sayın savcım yeter sizinle daha fazla münakaşaya girmek istemiyorum!
Diyerek hızlıca dışarı çıktı kapıyı da çok sert bir şekilde kapattı Kerem ve İdil ona bakıyordu ezgi'nin nefesi tıkışıyordu sanki ailesini hatırlamıştı ve ardından da ailesiz olduğu izine vurulmuştu bu ne kadar ağır bir şeydi kimse tahmin edemez ezgi'nin arkasından 2 saniye geçmeden savcı Rıza çıktı ve bağırmaya başladı..
Rıza: kimsin sen nasıl sesini yükseltebiliyorsun!?