Hayatta tesadüfler var mı yok mu bilmiyoruz daha doğrusu hayatta duygu olduğunu bilmiyoruz çünkü İdil hiç yaşamadı onun tek bildiği hak ve adaletin olmadığı herkes adını duyunca çok mutlu olduğunu düşünüyor çünkü adının anlamı çok güzel ama o tam tersi mutsuzluklarla dolu bir hayata sahip ailesi yaşıyor ama onu istemiyorlar çünkü yani çok haksızlığa uğradı hep o Sevgi gösterdi ama sevgiyi kardeşi aldı hep o yardım etti hasta olduklarında hep o yanlarındaydı ama kardeşi ilgi gördü bir gün kardeşi bir suça karışmış hırsızlık yapmış ona kızarlar diye bekledi ama yine suçu ona attılar daha doğrusu atmaya çalıştılar ve o gün itibariyle kendi hayatını kurdu şimdi ise tüm haksızlıklara karşı koyan bir savcı gelelim ki size anlatacağım hikaye daha doğrusu olaya bugün biriyle tanıştı çok kibar çok nefis biri birazcık daha tehlikeli ama sizce bu tanışma bir tesadüf müydü yoksa planlı bir tanışma mıydı? 5 ay önce önüne bir dosya geldi Türkiye'de bir katliam yaşanıyor ama suçlunun kim olduğu parmak izi hiçbir şeyi yok adı bile yok ve tabii ki bu dosyayı idil aldı yani ona verdiler aile hayatında dışlandığı gibi hukukta da dışlanıyor diyebilirim onu meslekten atmak için ellerinden gelen herkes her şeyi yapıyor ama umurunda değil çünkü başaramıyorlar ve bu davayı da aldı bu davayı "çözeceğim dedi"toplam 5 ay geçti elinde sadece bir telefon numarası vardı başka hiçbir şey yok o telefon numarasında kime ait olduğu belli değil bulamıyor tek ulaşabildiği bir adres ve o adreste terk edilmiş bir okulu gösteriyor yani elinden hiçbir şey gelmiyor derken bir gün ne duruma ınstagram'dan bir mesaj geldi "Ne oldu bulamıyor musun beni savcı hanım" yine savcılıktan birilerinin benle dalga geçtiğini düşündü ve çalışmaya devam etti sonra bir mesaj daha geldi bence yaz sonra üzülürsün"
"Kafa mı buluyorsun benimle ya" dedikten hemen 2 dakika sonra bir mesaj geldi"hayır seninle Kafa bulmuyorum"
Bu nasıl oluyordu onu nasıl duyuyordu yok bu dalga geçen biri değil diye düşünüp hemen yazdı"Kimsin sen?"
"Tamam yalan söylemeyeceğim aradığın suçlu değilim ama ona çok yakın biriyim ve sana yardım etmek istiyorum"
Güvenmeyecekti tabii böyle yazan herkese güvenseydi şu anda hayatta olmazdı
"Sana güvenmiyorum"
Peki tamam sen bilirsin yakında değerimi anlarsın zaten"
Evet işte böyle 5 ay öncesinde böyle bir olay yaşadı bugüne gelelim bugünse odasına biri geldi bayağı yakışıklı yani kimsenin hakkını yiyemezdi gerçekten çok karizmatik biriydi ama bir tuhaftı sanki bir şeyden korkuyor gibiydi idil'e katliamı yapan kişiyi bulup bulmadığını sordu idil'de tabii ki böyle bir özel bilgiyi veremeyeceğini söyledi ve gitti o gittikten sonra bu 5 ay önceki olay aklına geldi saçmalamayı kes "İdil saçma bir olay yüzünden boşu boşuna birini tutuklayamazsın şimdi evine git ve dinlen..."