Ważne!

173 7 1
                                    

Hej, to nie powrót Noemi i Asher'a, ale ważna informacja. Ostatnio moja powieść staje się nieco popularniejsza i są różne komentarze. Chce wam powiedzieć, że czytam każdy komentarz jaki dostaję i często nawet odpowiadam, choć ostatnio rzadziej korzystam z wattpada. Muszę wam napisać, że książkę pisałam dość dawno i sama nie do końca pamiętam już co głównie się działo a po prostu czytam fragmenty pod którymi były komentarze, widzę wtedy jakie błędy popełniłam pisząc i cholernie przepraszam jeśli wzięliście coś do siebie. Często sama pisałam pod nerwami bo sądziłam, że to mi pomaga przez co mogłam przesadzać. Nie chcę, abyście brali jakieś zdania z książki do siebie, albo brali przykład z bohaterów. Noemi była chora, zaburzenia odżywiania mogą być śmiertelne albo pozostawiać po sobie wiele powikłań. Nie wyjdziesz z tego sam, potrzebujesz wsparcia które zapewni psychiatra, psycholog, lekarz, rodzina i przyjaciele. To droga pełna bólu, ale warto ją przejść dla zdrowia. Ashley też cierpiała na problemy z agresją z czym też potrzebna jest pomoc specjalisty. Nikt z nas nie jest idealny, ale to nie jest powód by się za to karać. Po prostu trzeba to zaakceptować, bo każdy jest wyjątkowy na swój sposób...

Książka w swoim czasie przejdzie korektę, jednak nie teraz. Jestem obecnie zajęta pisaniem drugiej książki na którą zapraszam<3

Zadbaj o siebie, proszę.

Angel of failure.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz