Panic And Drives

0 0 0
                                    

• MITCHELL •
MAANDAG 3 JUNI

Gedesoriënteerd word ik wakker op de bank. Als ik om me heen kijk merk ik al snel dat ik niet thuis ben, maar bij het huis van mijn broer Matt. Op mijn borst ligt een prachtige vrouw. Zachtjes streel ik door haar haar. Haar borst gaat rustig op en neer.

Voorzichtig, zonder haar wakker te maken, sta ik op van de bank. Ik loop naar de keuken en neem een kijkje in de koelkast, waar ik nog een banaan zie liggen. Al etend loop ik naar boven, eerst wek ik Jackson, daarna maak ik ook Sofia wakker en ik help ze met aankleden. Ze zijn wat verrast dat ik ze wakker maak en niet Dounia, maar ik heb het half uitgelegd.

Als we een halfuurtje later rustig zitten te ontbijten aan het keukeneiland zie ik vanuit mijn ooghoek dat Dounia ontwaakt uit haar slaap. Ze graait onhandig naar haar telefoon, waardoor ze bijna van de bank afvalt. Als ze op haar telefoon kijkt zie ik dat haar ogen uitpuilen van schrik. Ze is zich natuurlijk verslapen. Voorzichtig loop ik naar haar toe en streel ik, weer, door haar haar.  "Rustig maar ik heb het onder controle". Ze deinst achteruit van mijn aanraking. Haar trui is ver omhoog gekropen waardoor haar bh duidelijk te zien is.

God, wat is deze vrouw mooi..

"Shit, wat doe jij hier? Zijn de kinderen wakker?" Vraagt ze paniekerig. Ik knik naar het keukeneiland. "We zijn in slaap gevallen gister ben ik bang" lach ik zachtjes. Weer puilen haar ogen uit. "Shit, echt? Ik..". Ik zie dat ze niet echt de woorden kan vinden. "Kom, dan eten we wat. Ik heb omelet gemaakt". "Maar, maar dan ben je echt veel te laat? Voor werk?" Schattig dat ze zich daar zorgen over maakt.

Jezus ik moet echt uit deze trans komen, snel ook.

Snel, voordat ik domme dingen ga doen.

"Werk kan wel even wachten, eerst die draken naar school".

Dounia verdwijnt naar boven waar ze zich opfrist, terwijl ik Jacks en Sofia help met de voorbereidingen voor school.

Om vijf voor half negen zitten we dan ook in mijn auto, op weg naar school. Het liefst had ik haar gezegd dat ze wat minder bloots aan had kunnen doen, maar ook ik leer van mijn fouten. Ik weet hoe dat afloopt en dat is ten nadele van mij. Ik ga mijn ego daar niet aan schaden.

Nadat we de tweeling af hebben gezet op school rijd ik terug naar huis, waar ik Dounia afzet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat we de tweeling af hebben gezet op school rijd ik terug naar huis, waar ik Dounia afzet. Ik zeg haar gedag en loop dan terug naar mijn auto. Ze is druk in de weer in de keuken, zie ik door het grote glazen raam heen.

Al snel kom ik aan op werk. "Wat doe jij nou?" Vraag ik Benjamin verbaasd. Hij klinkt minstens net zo verbaasd als mij, als hij vraagt waarom hij hier niet zou zijn. "Wat lul je nou man? Je ziet er trouwens echt bagger uit. Katertje?" Vraag ik hem. "Ik heb echt geen idee waar je het over hebt. En ja, ik heb echt knallende koppijn". "Je zou langs Dounia gaan toch?". Fronsend kijkt hij me aan. "Daar weet ik echt niks van, sorry". "Jezus man heb je echt zoveel gezopen?!" Wat denkt deze gast ook? Fucking zondagavond een kater zuipen, das geen strak plan.
Op dat moment word hij gebeld, Dounia. "Fuck! Weet je zeker?" Vraagt hij me. "Ja natuurlijk sukkel ik heb net nog met der gesproken". "Shit shit shit, ik moet deze pakken".
Dat gezegd hebbende loopt hij weg.

 Messed up Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu