"Sadece yarım saat" dediğinde itiraz etmedim ve iyice yerleştim göğsüne örtüyü üstümüze çektiğinde kısa sürede kapandı gözlerim.
Kapı kolunun dönme sesi telaşla uyandırdı beni. Kamuran'ın annesi kapıyı açmaya çalışıyordu. Kamuran gözünü açıp yanağımdan öptü ve aynı pervasızlıkla "efendim anne" diye seslendi.
"Neden işe gitmedin?" diye sordu Neriman teyze
"Biraz yoruldum anne dün. Çıkarım birazdan"
Onu ben yordum dün
Arsız ahlaksız iç ses bi defada sus be
Kamuran beni kollarının arasına alarak üstüne çekti.
Oha be oyuncak mıyım ben oradan oraya çekiyorsun istediğin gibi
Güçlüymüş ha
Dimiii taşır bizi rahatça
"Günaydın güzelim, ben senin koynunda mı uyandım hayallerim gerçek oluyor "dedi yine aynı pervasız gülüşle
"Neden uyandırmadın beni Kamuran" dedim onun aksine gerginlikle
"Öyle güzeldin ki, dünyanın en güzel manzarası göğsümde uyurken kendimi bundan mahrum bırakmak istemedim" dedi dudaklarımı öpmek için hamle yaparken. Yavaş ve derin hareketlerle öptü beni.
Ayyyyyyyy şapşal aşık bana
"Afettim hadi iyisin yine"
Ellerini saçlarıma atıp dağıttı.
"Ya off Kamuran ne yapıyorsun"
"Daha az güzel ol diye çabalıyorum" dedi neşeli bir sesle
"İşe yarıyor mu bari" dedim kıkırdayarak
"Cık."
"Hadi çıkar şimdi beni buradan annem merak etmiştir"
Dudağıma bir öpücük bırakıp yataktan kalktı. Kapının kilidini açıp
"Anne, kahvaltı hazırlayabilir misin? Çok açım," diye bağıdı
"Tamam hazırlıyorum" diyerek mutfağa yöneldi Neriman teyze. Merdivenlerden ayak sesleri geliyordu.
Kamuran bana döndü, "fırsattan istifade son bir defa daha öpeyim" yanaklarımı ve dudağımı öptü.
Fırsatçılık desen var aynı ben
"Gel, acele et," diye fısıldadı. Elimden tutarak beni sessizce odadan çıkardı.
Merdivenlere vardığımızda, ayak seslerimizi duymasınlar diye dikkatle basamakları inmeye başladık. Tam kapıya ulaştığımızda, arkamızdan bir ses duyduk.
"Kamuran, nereye gidiyorsun?" Annesinin sesiydi. Mutfaktan bağırıyordu.
"dilan arabada telefonunu unutmuş sabahtan beri arayıp taciz ediyor şimdi de evimizi basmak üzereyken kapıda yakaladım"
Yuh benden bile iyi yalan söylüyor ne kandırmıştır bu bizi ha
Neriman teyzem sesli bir kahkaha atarak "acele acele ver, başımızın etini yer"
" teyzeeeeee ses geliyor haberin olsun" dedim sahte bir sinirle
Kapıdan çıktığımda derin bir nefes aldım. Kamuran kapıya yaslanıp göz kırtı elimi sallayarak bahçeden eve yürümeye başladım. İnşallah Zeynep sultan fark etmemiştir sabahtandır olmadığımı yoksa yandık diye düşünüp eve girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibarcık +18
ChickLitDilan'ın çocuksu masumiyeti ve Kamuran'ın içindeki tutkulu fırtına... Aynı bahçeye açılan iki kapı, iki farklı hayat ve iki zıt kişilik. Kibarcık ve minik farenin hikayesi, masumiyetle tutkunun amansız mücadelesi. Kamuran içindeki yangını söndüreb...