selamlar. çok hoş bir bölümle geldim. olayların biraz daha açılmaya başladığı karakterleri tanıdığımız bir bölüm. yorumlarınızı ekleyip yıldız bırakırsanız çok mutlu olurum. iyi okumalar.
BU ARADA 1K OLDUK. AÇIKÇASI BEKLENTİM YOKTU AMA YİNE DE İNSAN ÇOK MUTLU OLUYOR. TEŞEKKÜR EDERİM.
Eve girer girmez üzerimi değiştirip, giyeceğim kıyafetleri hazırlamaya başladım. Sabahın erken saatlerinde düğün hazırlıkları için kalkmam gerekiyordu.
Ertesi sabah erkenden kalkıp hızlıca hazırlandım. Arabalara binip gelin çıkarmaya gittik. Hilal elçinle kuaföre gitti ve bende anneme yardımcı olmak için eve döndüm. Bol koşuşturmacalı bir günün ardından, odama çıktım ve aksam için aldığım elbiseyi giyindim. Saçlarımı tepeden at kuyruğu yapıp elbisemin sırtını ön plana çıkarmayı planladığım için kuaföre gerek duymamıştım. Saç ve makyajımı tamamladığımda aynadan hayranlıkla kendime baktım.
Vay canına dibim düştü
Offffff ilah mıyım silah mı
Alemde tek.., ay tamam iğrençleşme
Aşağı indiğimde annemde hazırlanmış bekliyordu.
"Hadi anne gidelim Kamuran gelmedi mi"
Kamuran abinin asker arkadaşlarını karşılamaya gitti taksiyle geçeriz dedim ama abin fatih alsın sizi dedi onu bekliyorum"
Annem cümlesini bitirdiğinde korna sesi duyulmuştu. Fatihle karşılaşmayalı baya olmuştu. Gerilmiştim. Aslında cenazeden sonra aramızdan su sızmıyordu ama bana olan duygularını itiraf ettiğinde onu sevmeyi denedikten sonra başaramadığımda uzaklaşmıştık. Araya giren onca zamandan sonra onu görecek olmak hem eski bir dostu görecek olmanın heyecanını yaşatıyor hem de gerginliğe neden oluyordu. Küçücük mahallede hiç karşılaşmamış olmamız da ayrı garipti. Geçenlerde serhat hala beni sevdiğinden bahsetmişti...
Sahiden fatih hala seviyor musun beni?
Annem ön koltuğa geçtiğinde bende annemin arka tarafına geçip kapıyı kapattım.
"Merhaba Zeynep teyze nasılsın"
"İyiyim oğlum sana da zahmet verdik fuata dedim taksiyle geliriz diye illa fatih gelecek dedi"
"Olur mu öyle şey Zeynep teyze ben yabancı mıyım"
"Merhaba fatih" dedim aynadan göz göze geldiğimizde
"Merhaba" dedi ve göz temasını kesti.
Fatih kamurandan bir yaş büyüktü. Başta ona abi dememem çok yadırganmıştı ama zamanla alışmıştı herkes.
"Niye hiç gelmiyorsun bize fatih, çok darılıyorum valla. Eskiden gelip giderdin sık sık"
İş güç Zeynep teyze eskisi kadar vakit bulamıyorum biliyorsun işleri büyüttük şirket açtık"
Düğün yerine vardığımızda annem arabadan indi ve teyzemi görüp yanına gitti bizi unutarak. Fatihle beraber yürümeye başladık. Gergin bir hava vardı.
"Nasılsın" dedim çekinerek.
"İyiyim sen nasılsın" dedi sonunda kafasını kaldırıp bana bakarken
"İyi aynı" dedim omuz silkip
"Evet toparlanmış görünüyorsun"
"Baya uzun zaman oldu" salonun kapısına gelmiştik kenara doğru çekildim içeri geçmeden biraz daha sohbet edebilmek için. Uyum sağladı ve kapı kenarına doğru geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibarcık +18
ChickLitDilan'ın çocuksu masumiyeti ve Kamuran'ın içindeki tutkulu fırtına... Aynı bahçeye açılan iki kapı, iki farklı hayat ve iki zıt kişilik. Kibarcık ve minik farenin hikayesi, masumiyetle tutkunun amansız mücadelesi. Kamuran içindeki yangını söndüreb...