" Beni mi izleyeceksin televizyon mu " dedim gülerek.
"Seni tercih ederim" dedi omzuma bir öpücük bırakıp.
Cilveli bir kahkaha attım ve elimle Kamuran'ın saçlarını okşamaya başladım. Birbirimizin yüzünü inceliyorduk, gözlerimizin derinliklerinde ne bulmayı umduğumuzu bilmeden. Belki de ruhumun aynasını arıyordum Kamuran'ın gözlerinde. Gizli duygularımı, saklı kalan arzularımı...
"Kamuran..."
"Söyle yavrum," dedi, sakin ve yumuşak bir sesle
"Burası kimin evi?"
"Arkadaşımın ama bu oda benim."
"Bazen eve gelmediğinde burada mı kalıyordun?" Bir kıskançlık kırıntısı hissetmiş olabilirim.
"Evet, güzelim," diye yanıtladı, belimdeki elini sıkılaştırarak aramızdaki mesafeyi azalttı.
"Hımmm, peki buraya başka kızlar da geldi mi?" gözlerimi kısarak ona baktım.
Gülümsedi beni kendine çekerek aramızdaki mesafeyi kapattı. "Senin ne kadar meraklı olduğunu unutmuşum."
"Kamuran, konuyu değiştirme. Geldi mi, gelmedi mi?" Sesim bir çocuk gibi ısrarcıydı.
"Geldi ama sadece arkadaşım olarak."
"Yani kimse yatmadı bu yatakta, doğru mu bebeğim?" dedim, gözlerimle onu sorgularken.
"Doğru," dedi, ama bu sefer sesi ciddiydi. Dudaklarını birbirine bastırdı ve aklından geçenleri daha fazla tutamadı. "Bebeğin miyim?"
"Öylesin,"
"Karnım acıktı bebek olarak."
Bu adam azmış, kudurmuş haberin olsun
"Öyle mi? Bebeğime ne hazırlayayım?"
"Süt istiyorum," dedi, belimdeki elini göğsüme doğru kaydırarak.
"Getireyim mutfaktan," dedim oyunu sürdürmeye devam ederek. Kocaman eli, avucunun içindeki mememi sertçe kavradı ve sıktı.
"Bebekler memeden süt içerler psikolog hanım, bilmiyor musunuz?"
Utanmıştım. Alt dudağımı ısırdım. Kamuran'ın tenime teması bile aklımı başımdan alıyordu.
"Alt dudağını ısırmayı bırak yavrum, yoksa ikimiz de bu kadar yorgunken farklı durumların içine girebiliriz."
Dilimle dudağımı yaladım ve gözlerinin içine bakmaya devam ettim.
Azmışsın kızım sende adamı suçluyorsun burda
" Yaramazlığının sınır tanımadığını ben bile tahmin edememiştim " dedi parmakları meme ucumun etrafında dolaşırken mememi sertçe sıktı elini tekrar belime indirdi. Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. "Şimdi uslu durman gerekiyor yaramaz fare. Altımda nasıl yandığını her detayıyla hatırlamanı istiyorum. Biraz dinlenelim bana yorgun olmayan halin lazım çünkü zaten yataktan kalkamayacak hale getireceğim seni," dedi kısık bir sesle
Şu an bile beni yataktan kalkamayacak hale getirdin, farkında mısın acaba?
Sözleri beni daha da tahrik etmişti ama aynı zamanda yorgundum. Kamuran yataktan kalktı, TV ve lambaları kapattı. Yanıma uzandı, başımı göğsüne çekip saçıma bir öpücük kondurdu.
"İyi geceler sevgilim," dedi, sesi beni sakinleştiriyordu.
"İyi geceler sevgilim," diye fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibarcık +18
ChickLitDilan'ın çocuksu masumiyeti ve Kamuran'ın içindeki tutkulu fırtına... Aynı bahçeye açılan iki kapı, iki farklı hayat ve iki zıt kişilik. Kibarcık ve minik farenin hikayesi, masumiyetle tutkunun amansız mücadelesi. Kamuran içindeki yangını söndüreb...