Ukázalo sa že domov sme prišli trochu neskôr než bolo pôvodne v pláne. A cesta zabrala viac času než sme predpokladali. Keď sme sa chceli vrátiť cez rovnaké okno akým sme vyliezli, zistili sme blbú správu. Bolo zavreté na kľučku z vnútra. Na okenici bol pricapený papierik s odkazom. Najskôr som sa snažil to prečítať ale potom som si uvedomil že to asi nepôjde a radšej som k tomu postavil Úniu.
4. ríša: Čítaj. Ja neviem Srbsky.
Naklonil sa ku oknu a prečítal to.
Únia: Hlavnými dverami moji zlatý. A smajlík.
4. ríša: *povzdych* No super.
Únia: Ríša! Už ma štveš! Všetko čo povieš že bude v pohode nie je v pohode! Povedal si že bude v pohode keď budeme bez bateriek ale v depe sme nevideli ani na krok, povedal si že tam nikto nebude a skoro nás načapal správca! A povedal si že nás nikto nepríde skontrolovať a AHA očividne prišiel!
4. ríša: Dobre Uni, nekrič. Mama by Srbsky nepísala, možno z toho nebude problém...
Únia: Nie nebude, ak nerátaš ako problém že dostaneme výprask ako psi!
4. ríša: Neboj Uni, to nejak zvládneme oukej?
Únia: Hej? Jasné! To už som dnes pár krát počul! A čo? Hovno!
4. ríša: Zatiaľ sme to zvládli.
Únia: Ja nikam nejdem ríša. Zostávam tu.
4. ríša: Dokedy? Do rána? Alebo ako dlho si myslíš že bude trvať kým niekto vylezie z domu a aj tak nás tu nájde m???
Únia: *povzdych* Ríša, máme problém nechápeš?
4. ríša: Chápem, ale sú len dve možnosti, buď s tým môžeme niečo urobiť alebo nemôžeme. Teraz nemôžeme. Takže najlepšia možnosť bude prejsť cez ten problém a mať zase kľud. Nestresuj dobre?
Únia: Ty si proste cvok, nemali sme nikam chodiť.
4. ríša: Nie nemali, ale stalo sa. Poď.
Hlavné dvere neboli zamknuté, vošli sme proste dnu. Únia chcela hneď zdupkať do izby, ale ja som si všimol že sa v obývačke svieti, takže som ho chytil za ruku a otiahol ho tam, povzdychol si ale išiel so mnou dobrovoľne. Keď sme prišli do obývačky videli sme akurát otca čumieť na telku a teraz už aj na nás.
Srbsko: No nazdar. Kde ste boli?
4. ríša: Vonku.
Únia: Vonku.Srbsko: To mi došlo ale kde vonku.
Únia: Na poli.
4. ríša: Na poli.Srbsko: Skvele, môžete hovoriť naraz jeden?
Pozreli sme sa na seba a pokrčili plecami.
Srbsko: Mhm... dobre, doneste mi remeň.
Uškrnul som sa na Úniu.
4. ríša: Si na rade.
Postrčil som do chodby. Išiel tam, čo najpomalším krokom a rovnako čo najpomalším krokom sa vrátil. Dal remeň otcovi a on sa postavil z kresla a prišiel ku nám.
Srbsko: Nejaký dobrovoľník?
4. ríša: Ja.
Chytil ma za ruku, prehol ma cez koleno a zbil ma. Bežne sa nehlásim dobrovoľne, ale teraz to bola vážne moja vina. Za chvíľu ma pustil a chcel zbiť aj úniu ale vyrušil som ho.
4. ríša: Otec, únia za nič nemôže, bol to môj nápad, on nechcel ísť. Presvedčil som ho.
Srbsko: Fajn, bude vedieť že nabudúce ťa nemá počúvať.
4. ríša: Nechcel, ale trval som na tom.
Únia: Ari-
4. ríša: Ešte raz mi povieš Ari ty kurva krpatá a rozbijem ti držku sám! *povzdych* Každopádne, otec, nebi ho, fakt je to LEN moja vina. Zbi radšej 2x mňa, fajn?
Srbsko: Prečo sa ho zastávaš hah? Vieš že ti to nepomôže aj tak lebo neviem či hovoríš pravdu?
4. ríša: Prisahám že hovorím pravdu.
Srbsko: Tak fajn, ale niečo si z toho zober.
Zbil ma ešte raz a poslal nás spať.
Únia: Ríša... to ťa nebolí?
4. ríša: Trochu :/
Únia: Trochu?! Ja by som reval.
4. ríša: Ja viem, preto som si to zobral za teba, lebo ty by si svojim fňukaním zobudil mamu a to by bol ešte len problém!
Únia: *povzdych* Ideš ku mne?
4. ríša: Mhm...
<time skip> ráno
Ako každý deň sme sa zobudili, obliekli sa a išli na raňajky. Kde sme zistili ďalšiu novinku.Srbsko: ...Pobaľte si veci.
4. ríša: Huh? Prečo?
Srbsko: Idete ku starému otcovi.
Únia: Do Belehradu?
Srbsko: Mhm.
Únia: JÉJ! XD
4. ríša: YAY :D4. ríša: A kedy ideme?
Srbsko: Popoludní musíme byť v Mníchove na letisku, takže máte dopoludnie na zbalenie sa. Okolo obeda odchádzate.
Únia: Počkať... Odchádzate? Nejdete s nami?
4. ríša: Počkať... Odchádzate? Nejdete s nami?Pozrel som sa na úniu a privrel oči.
Únia: Čo? Ja za to nemôžem, nemáš hovoriť to čo ja.
Srbsko: Idete sami. Ríša dúfam že dáš na brata pozor.
4. ríša: Fajn, ale prečo musím furt dávať pozor ja na neho? On robí furt blbosti a keď niečo poserie, je to furt na mňa! Prečo raz nedáva on pozor na mňa?
Srbsko: Lebo si starší než on.
4. ríša: O 4 minúty!
Únia: Ty robíš menej blbostí než ja?
4. ríša: No keby aj nie, zabilo by ťa raz za niečo niesť zodpovednosť?
Srbsko: Ríša. Dáš na brata pozor. To nie je otázka. Po raňajkách sa pôjdete zbaliť, a ty pôjdeš povedať Nemecku že na týždeň odchádzate aby ťa nehľadal. Jasné?
4. ríša: *povzdych* Dobre...
BINABASA MO ANG
Príšerka
Historical Fictionpríbeh o krajine ktorá nikdy nebude existovať a kreatúre v nej ktorá straší jeho mladšiu dvojičku. Prosím povedzte mi že mi nešibe :3