Teutónsky Rytiersky rád

3 1 0
                                    

<time skip>

Prišlo ráno. Tento krát už skutočné ráno. Zobudilo ma Pruské vojvodstvo a potom sme sa vrátili na na hrad. Vrátil som sa do izby a rozhodol sa že od dneška budem so sebou všade nosiť ako hodinky, tak meč. ...Aspoň cez noc, cez deň si asi nechám len nôž lebo s mečom sa dosť blbo chodí, už som to hovoril. 

Potom som išiel na raňajky a potom... Uhhh... 

Pruské vojvodstvo: 1. ríša, môžem s tebou hovoriť?

1. ríša: Čo sa deje? 

Pruské vojvodstvo: Ari, zostaň tu dobre? 

Privrel som oči, zdá sa že niekto zistil ako ma nasrať... Ale zostal som. Pruské vojvodstvo sa otočilo späť na 1. ríšu. 

Pruské vojvodstvo: Hádaj čo sa dnes v noci znovu stalo. 

1. ríša: Čo také? 

Pruské vojvodstvo: Ďalšia časová anomália. Môžeš s tým niečo urobiť? 

1. ríša: To je divné, nemali by sa vyskytovať. A dnes sa nestalo nič čo by ju malo vyvolať. Nemali byť žiadne anomálie. Ktorá presne to bola? 

Pruské vojvodstvo: Tá čo mení dvere. 

1. ríša sa zatvárila prekvapene. 

1. ríša: Dobre, pozriem sa na to. Pomôžem vám ešte nejak? 

Pruské vojvodstvo: Mhm... Myslím že 4. ríša si zaslúži vedieť pár vecí. 

1. ríša: Na čo narážaš? 

Pruské vojvodstvo: Chcel by som aby si mu povedal o anomáliách keď nič viac. 

1. ríša: Tak fajn, ale vy choďte preč. 

Pruské vojvodstvo prikývlo, rozlúčilo sa a odišlo. 

1. ríša: Poď sem ku mne Ari. 

Povzdychol som si a prišiel si sadnúť oproti nemu. Boli sme niekde v obývačke/v jednej zo spoločenských miestností. 

1. ríša: Čo je??

4. ríša: Nič, ale prekážalo by vám nehovoriť mi tak? 

1. ríša: A prečo ti to vadí? Je to krásne meno. Musíš si na to zvyknúť. 

Len som sklonil hlavu a nepovedal nič viac. 

1. ríša: To ty si mal do činenia s tou anomáliou však? Nie Prusko. 

4. ríša: Áno... ale on mi z toho pomohol. 

1. ríša: Ani on by moc nemal byť v noci vonku. Poved, na ktoré poschodie si sa dostal? 

4. ríša: -2 ... a potom -3

1. ríša: -2? Je všetko je v poriadku? 

4. ríša: No... nabúral som tam do jedného z tých rytierov čo sú všade pri stenách, ale myslím že sa mu nič nestalo :/

1. ríša: Dobre, tak to som rád. *povzdych* Chlapče, ty máš anjela strážneho. Hádam že si potom išiel do -3 že? 

Prikývol som. 

1. ríša: Koľko bolo hodín? Nevystrašili ťa príliš?

4. ríša: Boli... asi... neviem, myslím že bolo pred druhou ráno, a... tie veci tam... no, už som v poriadku. Pruské vojvodstvo mi to vysvetlilo. 

1. ríša: Dobre, takže vieš že nie sú nebezpečné, áno? 

4. ríša: Mhm. Umm... prečo ste sa tváril tak prekvapene keď som povedal že som skončil na poschodí -2? 

PríšerkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin