Keď sme sa vrátili tak som bol okamžite poslaný si ísť po mikinu a tak som sa na päte otočil a vrátil sa pre ňu. Keď som sa vrátil zistil som že Severné Nemecko už nesedí v altánku s rodičmi ale spolu s Úniou sa momentálne bili. Teda bojovali. Únia používala drevený meč ako keď sa hráme spolu a Sever svoj kovoví ale s krytkou na ňom, zrejme z bezpečnostných dôvodov. Sadol som si k rodičom do altánku a chvíľu sa na nich pozeral. Obaja sa zjavne celkom bavili. Sever nechával Úniu trochu vyhrávať a on z toho mal radosť. Mňa by to asi takto nebavilo a tak som sa nerozhodol sa k nim pridať. Aspoň zatiaľ. Nakoniec však mamu začala moja prítomnosť otravovať takže mi dala takúto ponuku:
Weimarská r.: Ríša nechceš sa ísť hrať s nimi?
4. ríša: Prečo?
Srbsko: Pretože druhá možnosť je že tu s nami zostaneš chlastať a tvoja mama by zas bola nervózna lebo sa bude báť že sa z piva a rakije otráviš.
Weimarská r.: Drž hubu Srbsko! Vieš predsa že nesmú alkohol!
Srbsko: Viem ale nechápem prečo. Nám v tom nikdy nikto nebránil a pochybujem že tebe hej.
Weimarská r.: Koniec diskusie, bež sa hrať ríša.
4. ríša: Tak fajn o_o
Takže som prišiel k Severu a únii.
4. ríša: Ahojte, môžem sa k vám pridať?
Sev. Nemecko: No jasné :)
Zobral som svoj drevený meč od šopy. Teda od meča to má ďaleko ale má to tyčku ktorej hovoríme rúčka a tyčku ktorej hovoríme čepeľ. Vybavené :D
Sev. Nemecko: Takže vy dvaja proti mne?
4. ríša: To by mohlo skončiť zaujímavo, dobre :D
Pripravil som sa na útok alebo vyblokovanie útoku. Čokoľvek by sa stalo, tento postoj vyhovuje obom. Únia ani Sever nič také neurobili. Sever asi nepotreboval, predsa len bojoval proti kidom, ale venoval mi milí a mierne zaujatý úsmev. Únia nie je v boji veľmi dobrá takže o ničom takom nevedela, alebo aspoň nevedela že to pomáha. Kývol som na neho ako signál toho aby začal. Nerád som začínal súboje a tak som mu to prenechal. Začal trochu divný výpad ktorý skončil na meči Severonemeckej konfederácie. Rozhodol som sa nehodnotiť jeho bojové schopnosti pretože by som nechcel vedieť ako by som skončil ja keby som sa s ním chcel porovnávať v tom v čom je dobrý on. S nárazom o meč súpera únia vždy na pár sekúnd zastane čo je v prípade že bojujeme len my dvaja sigál že mám na chvíľu počkať a v tomto prípade že môžem urobiť ďalší útok. Začal som jednoduchým výpadom a potom blokoval útok od Severného Nemecka. Tiež len jednoduchý priamy výpad. Nič komplikované.
Po čase ma to prestalo baviť. Naviac sa mi nepáčil zvuk ktorý vytvárala kovová krytka na meči Severného Nemecka. Pri Únii by som si na nič viac netrúfol ale teraz som bojoval so Severom, nie s Úniou takže som hádal že by som to mohol posunúť aspoň o level vyššie. Začal som používať len o trochu zložitejšie ťahy než bloky a priame výpady. Tým teda myslím nepriame výpady, (nečakane) a zdá sa že som Sever prekvapil keď jedna z rán prišla z obku miesto z predu.
Sev. Nemecko: Oww! Čo to bolo? Dávaj pozor, ten meč ti lieta všade.
4. ríša: To bolo schválne -_-
Sev. Nemecko: Čože?
4. ríša: No myslel som si že vzhľadom na váš vek a pôvod budete vedieť vyblokovať aj nepriami útok, ale v pohode, môžme zostať aj pri tomto.
Sev. Nemecko: Počkaj. Kľudne môžeš, ale povedz to dopredu.
4. ríša: Fajn, myslel som že bojujeme a nie že sa hráme s paličkami, tak fajn. Mám vám hovoriť o všetkých výpadoch alebo iba o tých nepriamich?
YOU ARE READING
Príšerka
Historical Fictionpríbeh o krajine ktorá nikdy nebude existovať a kreatúre v nej ktorá straší jeho mladšiu dvojičku. Prosím povedzte mi že mi nešibe :3