<time skip>
Dnes sme to ukončili skôr. To počasie je otras a ani jeden z nás to nezvládal. Prišiel som domov celý mokrý a prvé čo som urobil bolo že som si namočil hlavu do sudu s dažďovou vodou pred domom, do toho suda sa zbierala voda z odkvapu a aj keď už dlhšie nepršalo a asi polka vyschla aj tak som sa tam dostal... a spadol do toho celý o_o no, to je jedno. Prišiel som domov teda o čosi mokrejší a mama ma poslala sa prezliecť. Háčik bol... že som už nemal ďalšie oblečenie. :/
Tak som sa neprezliekol a išiel som sa pozrieť čo robí únia. Spolu s mamou sedel nad knihami a niečo si písal. O niečom spolu hovorili. Keď som ich chvíľu počúval zistil som že mama únii hovorí príklady rôznych ekonomických alebo politických situácii a on sa snaží vymyslieť čo najlepšie riešenia. Je to vlastne podobné ako to čo ma učí 2. ríša, ale pri únii sú to slová zatiaľ čo ja sa učím pohyby. Na chvíľu som začal uvažovať či by som si to s ním vymenil, ale... asi by ma to nebavilo.
Weimarská r.: Ríša, prečo tu stojíš? Poslala som ťa sa prezliecť.
4. ríša: Ja nemám do čoho o-o
Weimarská r.: Znovu?
Pokrčil som plecami.
Weimarská r.: *povzdych* Tak choď aspoň vonku vyschnúť.
4. ríša: Ale tam je tak 500°C, nedá sa tam vydržať.
Srbsko: Tak choď schnúť do vane ale nestoj tu, zamočíš podlahu!
Bez som sa otočil a išiel do kúpeľne. Vyžmýkal som svoje oblečenie a potom ho dal na chvíľu von z okna. Netrvalo dlho kým trochu vyschlo a ja som si zatiaľ krátil čas robením divných výrazov na zrkadlo a chytaním pavúkov... oukej, toto ste asi vedieť nepotrebovali. Čo už?
<time skip>
Hm... myslel som si že po obede pôjdeme k jazeru. Aj keď... asi by sa mi nechcelo znovu vyliezť na to teplo a slnko. Dnes je to vážne otras. Ale prekvapil ma oznam ktorý sme od otca pri obede dostali. Čítal som si dokým nás mama nezavolala na obed. Vtedy som prišiel do kuchyne a sadol si za stôl. Únia už si naberala polievku a ja hneď po tom. Mama s otcom po nás. Popri tom ako sme jedli otec len tak mimochodom preniesol vetu, akoby o nič nešlo.
Srbsko: No, skoro som zabudol povedať. Budeme mať návštevu.
Únia: Vážne? Koho?
Srbsko: Severonemecká konfederácia.
4. ríša: ? o_o
Únia: Kto?
4. ríša: KTO?!!!?!Weimarská r.: Upokoj sa Sowiet. Severonemecká konfederácia je váš prastrýko. Ešte ste ho nestretli.
4. ríša: Nie je to brat 2. ríše?
Weimarská r.: Áno, práve som to povedala, prečo? Hovoril ti o ňom?
4. ríša: No... a nie moc v dobrom.
Weimarská r.: Each, Reichtangle nemá Severné Nemecko práve v láske. Nikto nevie prečo, ale neber si veľmi k srdcu čo ti povedal. Uvidíš, keď ho spoznáš obľúbiš si ho.
Povzdychol som si. Mal som predsudky, ale rozhodol som sa ďalej nenamietať. Nemalo by to zmysel. V skutočnosti nie som proti nadviazaniu novej známosti. Severonemeckú konfederáciu spoznám rád ale neviem či budem nadšený ako povedala mama.
Únia: A kedy príde?
Weimarská r.: Dnes večer.
4. ríša: To hovoríte skoro.
YOU ARE READING
Príšerka
Historical Fictionpríbeh o krajine ktorá nikdy nebude existovať a kreatúre v nej ktorá straší jeho mladšiu dvojičku. Prosím povedzte mi že mi nešibe :3