1. ríša: To je teda... zaujímaví dizajn. Ako sa to stalo?
4. ríša: Netuším.
1. ríša: Ako to myslíš?
4. ríša: Ja som sa len rozplacol na stene, potom to začalo svietiť a keď som z tej steny zliezol zostalo to tam a... stále to svietilo.
1. ríša: Svietilo?
Prikývol som, stena sama od seba začala svietiť na červeno. 1. ríša o krok ustúpila a otočila sa preč.
4. ríša: Prepáčte, neviem čo to je, radšej choďte preč.
1. ríša: No to iste.
Vytiahol meč a prerezal tú stenu uprostred. Zacítil som ostrú bolesť v dolnej časti hrude, chytil som sa za to miesto a s tichým zastonaním spadol na zem. Stena však prestala svietiť. 1. ríša sa na mňa pozrela a zdvihla ma zo zeme.
1. ríša: Prepáč, bolelo to?
Prikývol som.
1. ríša: No dobre, nebudem to opakovať ale musíme nájsť spôsob ako to dať preč, vyzerá to dosť nebezpečne. Vieš o tom už niečo?
4. ríša: Nie, toto sa mi stalo prví krát.
1. ríša: O to horšie. No, vieš o tom že máš nejaké ďalšie schopnosti okrem tohto?
4. ríša: Áno, viem ohýbať elektromagnetické vlny- teda... aspoň trocha. Stále mi to nejde.
1. ríša: Čo sú to za vlny?
4. ríša: Emmm... viete čo je to telefón?
1. ríša: Mám matnú predstavu, prečo?
4. ríša: Elektromagnetické vlny sú v podstate spôsob ako si jednotlivé elektronické zariadenia predávajú správy. Napríklad ako keď zatelefonujete niekomu kto je vo vedľajšej miestnosti tak po telefóne pošlete správu a elektromagnetické vlny sú v podstate niečo podobné.
1. ríša: Dobre, ale stále celkom nerozumiem. Čo to teda vieš?
4. ríša: V podstate viem zasvietiť žiarovku bez toho aby som sa dotkol vypínača. - teda mal by som vedieť.
1. ríša: Priznám sa že som zmätený z toho čo hovoríš. Čo majú spoločné elektromagnetické vlny a žiarivky?
4. ríša: Eh, radšej to nechajte tak. Aj tak mi to nejde.
1. ríša: Tak fajn. No ak tvoje schopnosti neznamenajú hrozbu, nesnaž sa ich zlepšovať. Je táto tvoja schopnosť hrozbou?
4. ríša: Vzhľadom na to že s ňou nič neviem... nie je.
1. ríša: Tak potom to nechaj tak. Čo však hrozba je je tento výtvor.
Ukázal na stenu vedľa.
1. ríša: Vravíš že nevieš ako si to sem dal.
4. ríša: Nie neviem.
1. ríša: A nevieš ani ako si to teraz zapol?
Pokrútil som hlavou.
1. ríša: *povzdych* Dobre, na teba táto schopnosť nemá vplyv áno?
4. ríša: Áno, myslím že nemá.
1. ríša: Tak potom... pomôžem ti zistiť ako to dať preč a do tej doby tadiaľto nikto okrem teba nebude chodiť.
4. ríša: No... dobre. A dá sa to dať preč?
1. ríša: Iste. Ak si to tam zvládol dať musíš to vedieť aj dostať preč.
4. ríša: Mhm... ale neviete ako, že?
KAMU SEDANG MEMBACA
Príšerka
Fiksi Sejarahpríbeh o krajine ktorá nikdy nebude existovať a kreatúre v nej ktorá straší jeho mladšiu dvojičku. Prosím povedzte mi že mi nešibe :3