Je to klamstvo? Je to lietadlo?

10 1 0
                                    

Po niekoľko minútovej odmlke som sa znovu otočil na 2. ríšu. Bez jediného pohybu stál pod rovnakou borovicou (skôr vedľa nej) ale nezdalo sa mi že sa pozerá na krajinu, skôr ako keby ... videl niečo čo tu nie je. Jeho zrak bol uprený do prázdna. Nejak bokom musel zachytiť môj pohľad pretože otočil hlavu ku mne. 

Nemecká ríša: Čo je? 

4. ríša: ...radšej nič. Len sa mi zdá že s tebou niečo nie je v poriadku. Ale chápem ak o tom nechceš hovoriť. 

Povzdychol si a sadol si pod strom opierajúc sa o jeho kmeň. Na dolnej časti neboli žiadne konáre takže nič nezavadzalo. Kývol mi aby som prišiel k nemu čo som urobil a sadol som si na zem k nemu. 

Nemecká ríša: Povedal si sa že si sa pohádal s bratom. Môžem vedieť kvôli čomu? 

4. ríša: No... *povzdych* Má kvôli mne nočné mory. Už... dlhú dobu. 

Nemecká ríša: Prečo? 

4. ríša: Ja neviem.

Nemecká ríša: Nemôže si vymýšľať?

4. ríša: Môže ale... už ma to tiež štve. 

Nemecká ríša: A snažil si sa mu s tým pomôcť? Ak máš brata rád tak by si to urobil. 

4. ríša: ...Nie, to som neskúšal. Ako mu mám pomôcť so snami?

Nemecká ríša: Veď si to ani neskúšal! Poznám ťa dosť na to aby som vedel že keby išlo o úniu riešenie by si našiel. 

Povzdychol som si. 

Nemecká ríša: Tak čo sa stalo naozaj?

4. ríša: Neviem či to pochopíš...

Nemecká ríša: Skús. 

4. ríša: ...Hovorí že som monštrum. :/

Nemecká ríša: To si robíš PRDEL! Toto si si myslel že nepochopím?! 

4. ríša: *faceplam* 

Nemecká ríša: *povzdych* to je jedno. Ale zamyslel si sa prečo to hovorí?

4. ríša: Nikdy som mu neublížil... Aspoň pokiaľ viem tak nie. 

Nemecká ríša: Máš so svojim bratom skvelý vzťah, nedovoľ aby sa to medzi vami pokazilo. A prosím ťa. Neklam. Zamotáš sa do toho a maximálne spôsobíš že ti ľudia okolo prestanú veriť. 

4. ríša: *povzdych* prepáč mi to, nechcel som klamať, len som nevedel čo iné povedať. 

Nemecká ríša: Môžeš mi povedať čo chceš. Pri najhoršom ti poviem že to nebolo vhodné alebo ťa zhodím z útesu. 

Pokúsil som sa zasmiať jeho pokusu o vtip ale práve teraz som tam dolu zhučať moc nechcel. 

Nemecká ríša: *povzdych* Chceš ešte o niečom hovoriť?

4. ríša: ...Áno... ale... Mama nechcela aby som ti o tom hovoril. 

Nemecká ríša: Tak hovor!

Uškrnul sa a ja už som z toho nemohol vycúvať. Jedine to povedať čo najrýchlejšie a dúfať že ma tak dolu fakt nehodí. 

4. ríša: No, je u nás na návšteve tvoj brat. 

ticho ....... Ticho veľmi dlho. Mohli to byť minúty ale zdalo sa mi to ako oveľa dlhšie. 

Nemecká ríša: Kto že je u vás?

4. ríša: Severonemecká... konfederácia? 

Postavil sa a čumel do stromu. 

PríšerkaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang