16.

173 9 4
                                    

Potom jsem šla za Rhaenyrou. ,,Aemond mi pro tebe dal tohle. A něco ti musím říct." Začala Rhaenyra a odvedla mě stranou. ,,Celé se to zvrhlo, Aemond získal Vhagar, když se vrátil, Baela a Rhaena byly naštvané že jim vzal draka jejich matky. Nevím co přesně se stalo, víme jen že Luka a Jace nazval bastardy, všichni se tam začali prát, bylo to čtyři na jednoho, Aemond při tom přišel o oko. Jinak je v pořádku, Maestr říkal že by neměl mít další problémi ale oko mu nic nevrátí. Byla to složitá situace." Nevěděla jsem co říct ale uvědomila jsem si že jsem to předpověděla. Předpověděla jsem i sňatek mého otce a Rhaenyry. ,,Věříte ve sny a vize které předvídají budoucnost?" Rhaenyra zaváhala. ,,Nejsem úplně přesvědčená ale myslím že to je možné. Příběh Daenys snivé je nepopřitelný." ,,Věděla jsem že Aemond získá Vhagar, věděla jsem že si vezmete mého otce a věděla jsem že Aemond přijde o oko. Aemond mě slyšel. Mluvila jsem i o princi který byl přislíben. Byl to zvláštní stav. Co jsem říkala vím jen díky tomu že Aemond byl se mnou a slyšel mě." Rhaenyra vypadala znepokojeně. ,,Co dalšího jsi viděla?" ,,Viděla jsem tanec draků. Bojovali. Něco se blíží." ,,A ty víš o písni ledu a ohně?" ,,Ne, co je to?" ,,Sen Aegona dobivatele. Z mé krve vzejde princ který byl přislíben. Tak to stojí na jeho dýce."

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat