51.

151 6 0
                                    

Aemond má pořád nějaké povinnosti ale alespoň mi nechává trochu volnosti a můžu se volně pohybovat po jeho komnatách. Přemýšlím co by bylo nejlepší kdyby udělal, co by mohlo vést ke konci války. Otec je stále v Harrenově a snaží se na svou stranu získat zdejší lordy. Nevím jak je na tom ale nebylo by asi dobré kdyby tam Aemond poslal armádu. Dost se mi nelíbí Larys Strong, je to slizký had. Taky by bylo dobré zbavit se Aegona. Když by byl úplně z cesty, Aemondovi nic nehrozí a tím pádem budu mít zajištěný vliv nad počínáním zelených. Když bude z cesty i Larys Strong, dost věcí se tím pro mě také zjednoduší. Takže to jsou mé první dva cíle, odstranit Laryse Stronga a potom Aegona. Ideální by bylo aby zemřel zdánlivě kvůli zraněním. Je na tom dost zle aby to bylo uvěřitelné. Z toho by Alicent neměla radost, o tom nepochybuji ale vše má svou cenu. Když Aemonda rozptýlím tím že mu hrozí nebezpečí od jeho vlastních lidí, získám tak svému otci a Rhaenyře čas něco podniknout. Rhaenyra teď nemá moc draky, u sebe má jen Syrax, Vermaxe a Moondancera, potom Cannibala ale ten je beze mě k ničemu a potom je tam Vermithor a Silverwing, oba bez jezdců. Zelení ale mají v podstatě jen Vhagar. Helaena rozhodně není schopná boje a ani nechce bojovat. Dreamfire je tím pádem ze hry, Helaena by s ním mohla maximálně tak chránit město kdyby bylo nejhůř. Sunfire je těžce zraněný, nejspíš zemře. Potom je tu Daeron a Tessarion, Tessariona by ale bez pochyby zvládl Jace i bez pomoci. Syrax a Moondancer jsou obratnější a rychlejší než Vhagar, tím pádem i kdyby všichni zelení šli proti všem černým v otevřeném souboji, myslím že Jace by snadno a rychle vyřídil Daerona, Rhaenyra a Baela by spolu dostali Aemonda. Při té představě se mi sevřel žaludek. Ne, nesmím dovolit Aemondovu smrt. Nesmím ho pustit do boje.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat