Konečně se otevřeli dveře a Aemond se vrátil. ,,Můj draku?" Šla jsem k němu, vypadal naštvaně. Jemně jsem ho pohladila po tváři. On na mě hned vyjel, ustoupila jsem a jak jsem se lekla, spadla jsem na podlahu. Klečela jsem před ním a dívala se mu do oka. ,,Co se stalo, výsosti?" Pokračovala jsem mírně roztřeseným hlasem. Aemonda můj strach zarazil. Co se strategie týče, mé chování je bezchybné a má to přesně takoví efekt jaký potřebuji. Pomalu ke mě došel a pohladil mě po vlasech, potom mě vzal za ruku a pomohl mi vstát. ,,Omlouvám se, nechtěl jsem tě vystrašit." Přitáhl si mě do obětí a držel mě pevně u sebe. ,,To nevadí, jen jsem měla strach to bude dobré." Mírně jsem se od něho odtáhla. ,,Co kdyby jsme si promluvili o tom co tě naštvalo?" Aemond jen přikývl. Vzala jsem ho za ruku a dovedla ho k postely. Posadila jsem se a nechala ho aby si lehl a položil si mi hlavu na klín. Začala jsem ho hladit po vlasech. ,,Tak co se stalo můj draku?" ,,Zpochybňují mě, ne tolik jako Aegona, to ani zdaleka ale mám toho plné zuby. Tyland Lannister si dovoluje mě volat do bitvy jako nějakého prašivého čokla! A ten idiot Larys Strong, k čemu tam vůbec je? Jen se snaží si přilepšit. Mám podezření že tajně něco kuje proti mě." ,,Tak proč ho nenecháš popravit za zradu? Jako odstrašující případ? Získalo by ti to více respektu. Myslím že chce dostat zpět k moci Aegona protože je jednoduché ho manipulovat. Všimnul jsi si jak podivně rychle se zotavuje? Řekla bych že Strong podporuje různé dosud neschválené metody které Maestrům umožnují urychlit léčbu." ,,Nevím co s Aegonem, pokud se zotaví, budu muset odstoupit a Aegon by mě nejspíš popravil, nevěřím že úplně zapoměl co jsem udělal." ,,Tak proč to nenavléknout tak aby to vypadalo že Larys Strong zajistil smrt tvého bratra a ty ho potom za to necháš popravit? Zabil by jsi dvě mouchy jednou ranou." Aemond se náhle posadil a zpříma mi pohlédl do očí. ,,To je geniální. Ale jak to udělat aby pravda nevyšla na povrch?" ,,Namíchám jed, půjdeš s ním do Aegonovích komnat až bude spát, přidáš mu jed do čaje, tento jed nemá žádnou chuť ani barvu, nepozná to. Probudíš ho, chvíli s ním budeš mluvit, bez pochyby tě kvůli bolesti požádá aby jsi mu podal čaj, dáš mu napít, ještě chvíli s ním budeš mluvit a odejdeš. To vše musíš udělat po tom co z jeho komnat odejde Larys Strong. Chodí za Aegonem často takže to nebude těžké. Díky tomu to bude vypadat že mu jed přidal do čaje ještě než jsi dorazil." Obdiv, respekt a náznak strachu v Aemondově pohledu mi polichotil. Zároveň mi to ale potvrdilo že se můžu spolehnout že plán uskuteční. ,,Jsi génius." Řekl jen a políbil mě na čelo. Pohladila jsem ho po tváři. ,,Potřebuji rtuť, kapalné olovo a rulík zlomocný." Aemond přikývl a vstal z postele. ,,Osobně ti to seženu." ,,Dobře a potřebuji i vodu, kotlík a oheň aby jsem vodu mohla vařit." ,,Dobře." Teď se mi budou hodit ty hodiny které jsem na dračím kameni strávila pozorováním maestrů.
ČTEŠ
Aemond Targaryen x OC
FanfictionNaelys je bastard Daemona Targaryena, dlouho žila sama v ulicích králova přístaviště a přežívala na tom že kradla ale když jí bylo šest let, našla ji princezna Rhaenyra a rozhodla se ji vzít do paláce a postarat se o ni. Naelys potom vystupuje pod f...