118.

91 10 2
                                    

Aemond už je pryč několik dní ale za tu dobu už dorazilo i pár havranů s krátkým schrnutím toho co se děje. Znovu jsem v malé radě usedala na místo krále a otec mi chodil pomáhat. Zatím vše jde dobře. Mám ale pořád strach. Teď jsem na cestě do trůního sálu. Čeká tam dlouhá fronta lidí kteří přišli korunu o něco žádat. Šla jsem rovnou k trůnu, byla to pro mě velká chvíle. Upravila jsem si korunu a po schodech jsem začala stoupat k trůnu. Už jsem stála před ním, otočila jsem se a pomalu na něj usedla. Otec stál dole u schodů i s temnou sestrou pro případ že bych potřebovala aby mi zjednal respekt. ,,Její výsost královna Naelys, ve jméně svého muže krále Aemonda, nyní vyslyší vaše prosby." Oznámil lidem kteří se schromáždili. Jako první předstoupila nějaká žena. ,,Výsosti, už mnoho let pro královskou rodinu šijeme oděvy ale naskytl se problém. Máme málo peněz, plat který jste nám do teď dávali už nestačí kvůli okolnostem nedávných bojů. Chci požádat o zvýšení platu pro všechny z našich švadlen." Zavolala jsem si správce královské pokladnice aby jsem zjistila kolik si můžeme dovolit jim přidat. Ten mi oznámil že nebude problém postarat se o všechny výdaje které potřebují. Žena mi poděkovala a šel na řadu další.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat