76.

147 9 5
                                    

Stráže nás doprovodili ven z paláce, pod okno komnat Helaeny. Její tělo leželo na zemi, bez života. Měla otevřené oči, byly zalité slzami ale její pohled byl prázdný. Při pádu si zlomila vaz, byla to rychlá smrt. Aemond si ji nevěrícně prohlížel a pomalu došel až k ní. Jemně jí odhrnul vlasy z tváře. Zhroutil se před ní na zem. Měl ji opravdu rád, zasáhlo ho to. Po tom jak bezcitně přešel smrt Jace jsem neměla náladu ho utěšovat. Vzhlédla jsem a to co jsem viděla bylo snad ještě horší než to co bylo přede mnou. V okně stála Jaehaera, poslední živé dítě Helaeny a Aegona. Prohlížela si tělo své matky, viděla jsem jak pomalu jde až k okraji. ,,Ne!" Vykřikla jsem ale už bylo pozdě. Skočila a potkal ji stejný osud jako Helaenu. Byl to hrozný pohled, jedna věc je vidět mrtvého člověka, něco jiného je vidět člověka zemřít, obzvlášť malé dítě a tak hrozným způsobem. Aemond vstal a zaplavil ho hrozný vztek. ,,Přiveďte mi služebné a stráže kteří měli Jaehaeru hlídat! Hned!" Rozkřikl se. Věděla jsem kam to vede a rychle jsem k němu přešla. ,,Aemonde, ne!" Chytila jsem ho za ruku. Jen se na mě podíval pohledem plným vzteku a smutku. Stráže do několika minut přivedli Jaehaery chůvu, služebnou která měla pomáhat chůvě Jaehaeru hlídat a stráže kteří byly u Jaehaery ale nevšimli si k čemu se chystá a nezastavili ji. Aemond vytáhl svůj meč. ,,Ne!" Postavila jsem se před něho a chytila mu ruku ve které držel meč. Aemond mě odstrčil. ,,Podržte ji." Přikázal jiným strážím. Bránila jsem se ale k ničemu to nebylo. Aemond je všechny popravil za to že nezabránili jeho sestře a její dceři vzít si život. Bylo hrozné to sledovat ale nemohla jsem odvrátit zrak. Když byl Aemond hotoví, došel ke mě a vzal si mě přes rameno.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat