Když dorazila má rodina, hned mi řekli co se stalo. Aemond nazval mé nevlastní bratry bastardy a všichni se tam poprali. Debatu o následnictví náplavomarky ale vyhráli a Luke je stále následník. Alespoň že tak. Myslím že ten sen měl obrazně znázornit nebezpečí které Aemond představuje pro mou rodinu. Jace mi potom dopodrobna popsal jak můj otec popravil Vaemonda za to že je nazval bastardy a Rhaenyru děvkou. Muselo to být opravdu působivé, o tom nebylo pochyb. Jen o pár dní později ale dorazila princezna Rhaenys se znepokojivími zprávami. Nejen že král Viserys zemřel, jeho vdova Alicent spolu s jejím otcem pobočníkem posadili na trůn Aegona. To jednoznačně znamená válku. Pro Rhaenyru to byl šok, způsobilo jí to předčasný porod. Trvalo to dlouho, můj otec se zatím začal připravovat na blížící se válku. Rhaenyra porodila mrtvou, zdeformovanou dívku, v některých ohledech připomínala draka. Při jejím pohřbu na dračí kámen dorazil Ser Erryk, jeden z bílích plášťů. Poklekl před Rhaenyrou a předal jí korunu jejího otce. Daemon ji korunoval a všichni jsme poklekli. Až na Rhaenys, stále se nerozhodla jestli se k Rhaenyře spolu se svím mužem plně přidají. Jace a Luka poslala aby letěli za důležitými lordy a získali jejich věrnost na naši stranu. Byla jsem ve své ložnici když za mnou přišla spolu s mím otcem. ,,Vzhledem k okolnostem jsme se rozhodly že by jsi měla zkusit získat draka." Zarazilo mě to. ,,Ale já jsem bastard? To se přece nesmí?" ,,Jsem královna a tvá nevlastní matka. Pokud to dovolím, smí se to." ,,Jste si jistá?" ,,Ano, nemusíš to udělat pokud nechceš, je to nebezpečné ale máš tu možnost." ,,Děkuji výsosti." ,,Také přijmeš příjmení Targaryen. Musíme dál skrývat kdo jsi jak dlouho to jen půjde ale pro ty kdo ví kdo jsi jsi od dnešního dne Targaryen, ne Blackfire. Jsi legitimní."
ČTEŠ
Aemond Targaryen x OC
FanfictionNaelys je bastard Daemona Targaryena, dlouho žila sama v ulicích králova přístaviště a přežívala na tom že kradla ale když jí bylo šest let, našla ji princezna Rhaenyra a rozhodla se ji vzít do paláce a postarat se o ni. Naelys potom vystupuje pod f...