91.

128 9 3
                                    

To Baelu umlčelo. ,,To jsem nevěděla." Dostala ze sebe tiše. ,,Věděla jsem jen o tom s tím okem protože u toho jsem byla." ,,Slib mi že ho necháš být, trpí skoro celí svůj život, nemyslíš že to stačí? Krom toho stráví zbytek svého života v řetězech. A dnes popraví jeho matku. To je dost hrozné samo o sobě. Představ si jak by ti bylo kdyby jsi ty měla žít celí zbytek tvého života jako vězeň." ,,Nechám ho být, slibuji." Meč jsem vrátila stráži a potom jsem Baele nabídla ruku a pomohla jí se zvednout. Spolu jsme potom šly na ty popravy. Už to začínalo a otec nás probodl přísným pohledem protože jdeme o chvíli pozdě. Rhaenyra už zopakovala jejich rozsudek a přivedli jako první Otta Hightowera. Kat k němu přistoupil a jen chvíli na to už Otto nebyl mezi živími. Bylo těžké dívat se na to. Potom přivedli dalšího člena rady, opět s ním udělaly krátký proces. Potom už přišla na řadu Alicent, modlila se až do poslední chvíle, když mě viděla, na chvíli se vzepřela a promluvila. ,,Vyřiď Aemondovi že se omlouvám, za to všechno. Byla jsem hrozná matka." ,,Řeknu mu to." Slíbila jsem. Alicent měla strach ale stavěla se k tomu čelem. Soucit mi znemožnil jen tak zůstat stát, došla jsem k ní, všichni byly zmatení. Klekla jsem si vedle ní a vzala jsem jí za ruku. Stráže ji přiměli poližit se na popravčí blok, pevně svírala mou ruku, strach ji doháněl k šílenství. ,,Setkáte se s vaší matkou." Zašeptala jsem. To ji mírně uklidnilo, právě včas, kat jen pár sekund na to oddělil její hlavu od těla. Pustila jsem jí, vstala jsem a odstoupila. Uvědomila jsem si že na sobě mám její krev ale bylo mi to jedno. Alespoň vím že jsem se zachovala správně. Všechny mé chování překvapilo ale Rhaenyra mé chovaní soudě podle toho jak se na mě dívala schvalovala.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat