14.

172 8 2
                                    

***
Rhaenyra si vzala svého nového manžela stranou. ,,Něco ti musím říct Daemone." ,,O co jde?" ,,Mám tvého bastarda. Je to dívka, jmenuje se Naelys a je jí devět let." ,,Já mám bastarda?" Daemona informace opravdu zaskočila. ,,Jsi si jistá Rhaenyro?" ,,Ano. Našla jsem ji před třemi lety, posbírala jsem informace a jednoznačně se prokázalo že je tvá dcera." ,,Kde je?" ,,Právě teď trénuje boj s mečem, přímo tady, na dračím kameni. Můžeš za ní jít. Ty poslední tři roky se jí dostává stejného vzdělání jako třeba Jacaerysovi, smí vše co může princezna, jen nesmí získat draka. Zákon je zákon." ,,Má šanci na to aby byla prohlášena za mou legitimní dceru a získala příjmení Targaryen? Nebo bude navždy Blackfire?" ,,Až budu královna, prohlásím ji za legitimní ale do té doby, nemůžeme nic udělat Daemone. Nechci aby o ní zelení věděli. V případě konfliktu ji jejich nevědomost může zachránit." ,,To je pravda." ,,Je hodně jako ty Daemone, krev draka je silná." ,,Chci to vidět, půjdu za ní pokud mě teď omluvíš."

***

Naelys právě trénovala s mečem když se Rhaenyra vrátila. Ser Laenor se ale nevrátil a místo něj přišel Daemon. Naelys nevěděla že jsou zpět, dál trénovala když za sebou zaslechla mužský hlas. ,,Nechte nás." Učitel se mírně uklonil a odešel. Naelys se pomalu otočila a pohlédla do očí svého otce. ,,Rhaenyra říkala že jsi jako já, teď vidím proč." Přistoupil blíž a vzal Naelys za bradu aby se na něho podívala. ,,Vzpomínám si na tvou matku. Ty jsi ale krásnější než ona." Naelys byla nervózní a měla strach ale zůstala silná. ,,Vyčítáš mi že jsem se tě nikdy nepokusil najít?" ,,Ne. Nevěděl jste že existuji."

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat