94.

136 12 6
                                    

Posadila jsem se k nim na gauč a vzala jsem si Aerionnu k sobě. Rhaenyra se při pohledu na to jak objímám svou dceru usmála. ,,Mám pro tebe nabídku Naelys." Začala. ,,Jakou?" ,,Napadlo mě že by jsme mohli zasnoubit Aegona s Aerionnou. Potřebuji pro něho snoubenku a budoucí manželku s Valyrijskou krví. Aerionna je má nejlepší možnost ale máš právo odmítnout." Chvíli jsem se nad tím zamyslela. ,,Tak dobře." Rozhodla jsem se nakonec. Snad to nebude Aemondovi vadit. ,,Výborně. Tak dohodnuto."
Když jsem se vrátila k Aemondovi, Aerionna mi usnula v náruči takže jsem ji rovnou uložila do postýlky a lehla jsem si k Aemondovi. ,,Rhaenyra mi nabídla že zasnoubíme Aegona a Aerionnu, přijala jsem." Aemond nevypadal že by ho to nějak překvapilo. ,,Dobře." Jen si mě přitáhl do obětí a políbil mě do vlasů." ,,Nevadí ti to?" Zeptala jsem se. ,,Ne, stejně nevím koho jiného by si měla vzít." ,,Dobře." Políbila jsem ho na tvář. Potom už jsme šly spát. Je dobře že si Aemond alespoň zvykl na své nové podmínky a smířil se s tím. Tu noc jsem ale nemohla klidně spát. Vše zčernalo a viděla jsem Rhaenyru krvacející na podlaze, potom jsem byla na Cannibalovi, pálila jsem nějaké město. Potom jsem viděla jak zamykám svého otce a sourozence v jejich komnatách. Nakonec jsem viděla Aemonda na železném trůnu, seděla jsem mu na klíně, oba jsme byly starší než teď, Aerionně už bylo minimálně třináct let, po jejím boku stál Aegon, vypadali spolu šťastně. Znovu vše zčernalo a probudila jsem se.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat