54.

151 9 2
                                    

S Aemondem to není snadné, musím být opatrná ale zdá se že to funguje. To že ho nechám vzít si mé tělo musím provést strategicky, královna už mi nechala ušít šaty z tenkého, téměř průhledného na rudo obarveného hedvábí, jsou splívavé a dokonale obkreslují tvary mého těla, nejdůležitější ale je že si je mohu velice snadno svléknout, stačí jeden správný pohyb a spadnou ze mě jako nic. Podle všeho už jsem připravená s Aemondem ulehnout a je pravda že si jsem svími dovednostmi jistá. Zbývá jen počkat na správnou chvíli. Dnes mě Aemond vzal na procházku do zahrad. Když jsme se vrátili, rozhodla jsem se pokusit předložit mu další návrh. Aegonův pohřeb už proběhl a Larys Strong byl popraven, všichni uvěřili že Strong Aegona zabil. Aemond to zvládá, musela jsem ho párkrát utěšovat když měl slabou chvíli ale přes to je vidět že si je svím rozhodnutím jistý. Což je dobře. Kdyby to začal zpochybňovat, byl by to pro mě docela problém. ,,Co kdyby jsi otevřel brány města? Lidé hladoví a nemůžou ani do lesa aby sbírali plody. Možná by jsi mohl i poslat lodě, ideálně v doprovodu dvého bratra Daerona s Tessarionem do essosu aby přivezli zásoby-" Aemond mě jen přišpendlil k posteli a pohladil mě po tváři. ,,Mám rád tvé nápady ale zrovna tenhle je zbytečný, nijak mě neposune k výtěztví. Nemohu postrádat žádné lodě." ,,Ale tvoji lidé-" ,,Mě nezajímají." Znovu mě pohladil, lehl si a držel mě v obětí. Raději jsem už nic neříkala. Opravdu musím přitvrdit.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat