59.

161 7 2
                                    

Dosáhla jsem orgasmu a Aemond se postavil. Spokojeně si mě prohlížel a hřbetem ruky mě pohladil po tváři. Potom mě zvedl do náruče a odnesl mě na postel. Hrubě mě svlékl, položil mě na břicho a pronikl do mě. Tvrdě přirážel ale zároveň mě jemně hladil a objímal, byla to příjemná kombinace. Ležela jsem pod ním a užívala si to. Odhrnul mi vlasy na stranu a začal mě líbat za krkem. ,,Prosím víc." Dostala jsem ze sebe. Aemond ještě zrychlil tempo. Udělala jsem se ale on pokračoval dokud také nedosáhl orgasmu. Potom ještě chvíli zůstal ve mě. Ten večer jsem konečně dostala odpověď od otce. Rozbalila jsem dopis, otec mi napsal aby jsem byla opatrná a ať dělám cokoliv, hlavně se mám snažit zůstat na živu a to ostatní je vedlejší. Uvědomila jsem si jak mi chybí. Vrátila jsem se k Aemondovi. Sledovala jsem jak klidně spí. Vlasy mu padali do oblyčeje, jemně jsem mu je zastrčila za ucho a lehla jsem si k němu. Vyčítám si všechnu tu manipulaci ale dopis od otce mi dodal novou motivaci to ukončit. Tahle válka musí skončit. Rhaenyra usedne na trůn. Když ji budu prosit aby ušetřila Aemondův život, vyhoví mi. Nechce mě zranit. Ale stavím ho tímhle vším do velkého nebezpečí. Co když se ho rozhodne nechat popravit jako trest za vraždu Luceryse a Rhaenys? Tyhle otázky mi nedají spát. Nechci ho ztratit. Už dlouho jsem neměla žádný sen, přála bych si nahlédnout do budoucnosti a zjistit jak tohle dopadne. Aemond otevřel oko a podíval se na mě. Dlouho neváhal a přitáhl si mě do obětí. ,,Co je ti?" Zeptal se. ,,Mám strach, tahle válka pro mě nemůže dopadnout dobře." Aemond se neměl k tomu odpovědět. Ví že je to pravda. Jen mě políbil do vlasů. Ráno po tom co mě služebné upravili, Aemond je poslal pryč a došel až ke mě. ,,Vezmeme se." Oznámil mi náhle. Nečekala jsem to ale nebyl čas se nad tím pozastavovat. Políbil mě na hřbet ruky a potom mi navlékl na prsteníček nádherný zlatý prsten zdobený rubínem. ,,Obřad proběhne za týden, pojď, budeš potřebovat šaty." Vzal mě za zápěstí a vedl mě chodbami paláce. Jen jsem ho tiše následovala, děsil mě fakt že ani necítil potřebu se mě zeptat jestli chci.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat