113.

83 8 1
                                    

Pro všechny je nová válka náročná. Už jsme oficiálně zasnoubili Aerionnu s Aegonem. Samozřejmě se vezmou až vyrostou ale takhle je to alespoň už předem dané. Podařilo se nám schromáždit velké vojsko, podle všeho by to mělo stačit a máme i nějakou rezervu pro případ nouze. Dorazili k nám ale zprávy že si protivníci začali stavět škorpiony protože vědí že jsou proti drakům poměrně efektivní a ukázalo se že už jich mají poměrně hodně hotovích a připravených k boji. To může být problém. Jsme na zasedání rady, Aemond sedí ve svém křesle a já stojím po jeho boku. ,,Pošlete pro Daemona." Přikázal po chvíli Aemond. ,,Ať už se vám to líbí nebo ne, potřebujeme ho. S takovími věcmi se setkal už mnohokrát." Když otec dorazil, jen se pobaveně rozhlédl po místnosti. ,,Takže tahle, geniální, rada nestačí? A potřebuješ mě?" ,,Nikdo z nich toho o válce moc neví. Sice ví co se stalo při tanci draků ale tím že se přímo neúčastnili neví jak to v reálu funguje. A Aemond sice má nějaké zkušenosti ale ne tolik jako ty." ,,Takže co je za problém?" Zeptal se otec. ,,Mají dobré strategie a zbraně schopné zabít draky." Odpověděla jsem a Aemond pokračoval. ,,Jsou schopní zabít draky, logickým řešením by bylo kdyby jsme použili vojska a snažili se je co nejvíce oslabit, potom můžeme použít i draky. Nicméně naše zdroje jsou omezené a k tomu tu válku potřebujeme zastavit co nejdřív. Oslabit je pomocí vojska by mohlo trvat roky. Kdyby jsi měl nějakou radu, ocenil bych to."

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat