,,Opravdu jsi safíroví princ." Aemond dál nic neříkal, jen si lehl vedle mě a přitáhl si mě do pevného obětí. Chvíli jsem zůstala ležet. Potom jsem se pokusila nadzvednout a získat nad situací alespoň nějakou kontrolu ale on mě přitiskl zpět k matraci a pevně mě sevřel v obětí. Z toho už nebyla cesta ven. Uvolnila jsem se a uvelebila se v jeho sevření. Stále mě vnímá jako vězně. Uvědomila jsem si že musím udělat něco víc k tomu aby jsem si ho úplně získala. Políbila jsem ho na tvář, jemně jsem na něho svou vahou zatlačila, převalil se i se mnou tak že jsem na něm ležela. Dál jsem ho objímala, jakoby nic. Stále mě pevně držel ale věděla jsem že se z toho budu schopná dostat. Hladila jsem ho po vlasech, už bylo poměrně pozdě takže brzy usnul. Opatrně jsem se z jeho sevření vymanila a šla jsem ke dveřím, pootevřela jsem je a promluvila k jednomu ze stráží. ,,Potřebuji mluvit s královnou Alicent." Jen přikývl a naznačil mi aby jsem šla s ním. Tiše jsem zavřela dveře a nechala jsem se odvést do královny komnat. Mou návštěvu neočekávala, obzvlášť ne takhle pozdě ale nevím kdy budu mít znovu možnost. ,,Naelys? Děje se něco?" Zeptala se. ,,Potřebuji pomoct. Aby jsem Aemonda udržela pod kontrolou, budu muset zajít dál. Potřebuji se naučit, no, uspokojit ho. Sex je nejspolehlivější způsob jak nad mužem získat moc. Potřebovala bych aby jste zaplatila nějakou děvku aby mě to naučila." Předpokládala jsem že bude překvapená ale nebyla. ,,Věděla jsem že to bude nutné, už je to zařízené. Zítra jsi se měla začít učit ale myslím že by to šlo už dnes." ,,Dobře." Královna mě odvedla do jiné místnosti, byla tam postel a nějaký základní nábytek ale jinak nic. Chvíli jsem tam sama čekala než stráže přivedli mou učitelku. Byla to starší žena, odhadem bych řekla že jí je okolo čtyřiceti. ,,Královna říkala že se chceš naučit potěšit prince." Začala a došla až ke mě. Na chvíli jsem se jí zadívala do očí a potom jsem si to uvědomila. ,,Pro vás pracovala má matka, jste to opravdu vy?" Mírně se usmála. ,,Ano jsem to já. Teď mi ale řekni, proč by jsi tohle chtěla dělat pro někoho jako je on? Tvůj otec stojí na druhé straně konfliktu, nevěřím že opravdu chceš změnit stranu. Pokud tě královna nutí, řekni mi to." ,,Sex je jeden z nejlepších způsobů jak získat kontrolu nad mužem. Chci zastavit tuhle válku a nesmyslné utrpení. Utrpení prostého lidu jsem pocítila na vlastní kůži, vidím jak obyvatelé králova přístaviště trpí. Také chci předejít smrti své rodiny. Myslím že Aemonda zvládnu ale myslím že musím využít všechny své zbraně." ,,Prince Aemonda dobře znám, mnohokrát jsem s ním ulehla, vím po čem touží a naučím tě mu to dát. Nezapomeň ale že mu to nesmíš dát kdykoliv se mu zachce, ztratilo by to tak účinek který chceš." ,,Ano, o tom vím."
ČTEŠ
Aemond Targaryen x OC
FanfictionNaelys je bastard Daemona Targaryena, dlouho žila sama v ulicích králova přístaviště a přežívala na tom že kradla ale když jí bylo šest let, našla ji princezna Rhaenyra a rozhodla se ji vzít do paláce a postarat se o ni. Naelys potom vystupuje pod f...