Musím spustit další část plánu. Právě si vyšívám, Aemond si čte na posteli. Odložila jsem si šití a šla k němu. Posadila jsem se na něho obkročmo. ,,Vezmu si tě a nebudu dělat problémi ale slib mi že pokud vyhraješ tuhle válku a dostane se ti do rukou někdo z mé rodiny, necháš je žít a neublížíš jim." Aemond mě pohladil po stehně a pomalu ke mě vzhlédl. ,,Tak dobře, slibuji. Ale jistě chápeš že za takovích okolností je nemůžu nechat na svobodě." ,,To chápu, jen jim neubližuj." ,,Dobře." ,,A jaké máš teď plány?" ,,Musím si nějak poradit s tvím otcem v Harrenově. Harrenov potřebujeme, je to problém." ,,Myslím-" ,,Teď nemysly. Ať mi poradíš cokoliv, bez pochyby to bude v prospěch tvého otce." ,,Nemám problém s tím aby jsi vyhrál pokud neublížíš mé rodině. Vlastně, myslím že by bylo lepší kdyby jsi vyhrál ty, Rhaenyra by tě mohla chtít popravit a to nechci." Aemond se zvedl, přišpendlil mě k matraci a chytil mě za krk. ,,Jestli mě zradíš..." Začal ale sám nevěděl jak větu dokončit. Nepochybovala jsem o tom že by mě potrestal ale nezabil by mě, vím že by to nedokázal. ,,Navždy ti budu věrná můj draku. Nezklamu tě, slibuji." Dostala jsem ze sebe přiškrceným hlasem. Cítila jsem jak zesílil stisk na mém krku. ,,Prosím... Miluji tě.." Dodala jsem tiše. V Aemondovi se pralo mnoho emocí. ,,Můžeš mě zabít pokud chceš." Pokračovala jsem. ,,Ale zůstal by jsi sám." ,,A když já zemřu? Jak mám vědět že ti na mě opravdu záleží?" ,,Raději bych se zabila než žila bez tebe, proč nevidíš jak moc tě miluji?" Cítila jsem jak mi po tváři stéká slza. Jakoby právě to Aemonda probralo z transu plného hněvu. Rychle pustil můj krk, pohladil mě po tváři a utřel mi slzu. Třásla se mu ruka. ,,Omlouvám se.." Aemond se zvedl a zdálo se že chce odejít ale také jsem se zvedla a šla za ním. Už byl u dveří když jsem ho vzala za ruku a zastavila ho. ,,Tohle mi nedělej, nenechávej mě tady takhle samotnou." Otočil se ke mě a rukou mi zajel do vlasů, z příma se mi díval do očí. ,,Málem jsem ti ublížil." Odpověděl. Celí se třásl, věřila jsem mu že ho trápí jak se ke mě zachoval. Jemně jsem ho pohladila po tváři. ,,Spolu tohle všechno zvládneme. Jen si musíme věřit a držet při sobě. Budeš mi víc věřit když v sobě budu mít tvé dítě? Chci ti dokázat svou věrnost. Udělala bych pro tebe cokoliv, víš že bych pro tebe i zabila." Aemond mě políbil na čelo. ,,To já pro tebe taky."
ČTEŠ
Aemond Targaryen x OC
FanfictionNaelys je bastard Daemona Targaryena, dlouho žila sama v ulicích králova přístaviště a přežívala na tom že kradla ale když jí bylo šest let, našla ji princezna Rhaenyra a rozhodla se ji vzít do paláce a postarat se o ni. Naelys potom vystupuje pod f...