105.

135 13 4
                                    

Aemond se potom začal věnovat svím povinnostem nového krále, teď bude setkání rady. Já jsem šla nejdřív za svími sestrami, byly naštvané jak jsem předpokládala. ,,Proč jsi nás tady zamkla? Co se stalo?" Zeptala se Baela. ,,Královna Rhaenyra byla v noci zavražděna, byly to Hightoweři takže jsem vypálila celé Staré město. Aemond byl korunován novím králem, kdyby se na trůn dostal otec, Aemonda by nechal popravit a to nemůžu dopustit takže jsem vzala věci do vlastních rukou. Aemondův následník je ale Aegon, vezme si Aerionnu a jednou budou vládnout spolu. Omlouvám se že jsem vás tu takhle zamkla ale nemůžu riskovat žádnou chybu." Baela a Rhaena byly překvapivě v klidu. ,,Chápu proč jsi to udělala." Začala Rhaena. ,,Ale to nic nemění na tom že jsi ukradla trůn." ,,A jak máme vědět že za vraždou Rhaenyry nestojíš ty?" Zeptala se Baela. ,,Otec u toho byl, viděl jak jsem bojovala s těmi vrahy, viděl jak jsem toho který přežil souboj vyslechla a jak řekl že to byly Hightoweři, viděl taky jak jsem mu sťala hlavu za královraždu. A ano, ukradla jsem trůn ale málokdo by se na mém místě zachoval jinak. A myslím že je to docela dobrý kompromis, Aegon byl Rhaenyry následník, pořád je následník a jednou ten trůn získá pro sebe a své děti." Baela a Rhaena se na sebe podívali. ,,Dobře, rozhodně jsou mnohem horší způsoby jak jsi tohle mohla udělat. Ale co uděláš s námi?" ,,Můžete si vzít kteréhokoliv lorda si vyberete a který věrně podporuje Aemonda, nebo tu můžete zůstat, můžete se volně pohybovat po paláci a zahradách ale vždy jen s doprovodem mích stráží. Pokud by jste chtěli někam jinam, potřebujete mé svolení." ,,Jsme tví vězni." ,,Jako vězni by jste nesměli opustit své komnaty. Chápu že se vám to nelíbí ale nevidím jiné řešení. Jen chráním svou rodinu."

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat