33.

175 8 2
                                    

Nevěděla jsem kam jdu ale ani jsem nemusela. Proti mě se chodbou řítil služebný s dopisem. Zastavila jsem ho. ,,Co je to?" ,,Naléhavá zpráva z králova přístaviště, musím ji předat královně." Sešla se malá rada, tentokrát jsem se připojila. Můj otec se snažil předstírat že o ničem z toho neví ale Rhaenys ho hned prokoukla. Rhaenyře to také rychle došlo a pohádali se. Otec naštvaně vyšel z Rhaenyry komnat, už jsem na něho čekala. ,,Kam to jdeš?" Otec se zastavil, byl naštvaný a chytil mě poměrně hrubím způsobem. ,,Do Harrenova." Odpověděl příkře. Když si uvědomil jak moc mě jeho chování děsí, povolil stisk a políbil mě na čelo. Potom odešel. O Baelu jen zavadil pohledem, právě přišla. Také se u mě zastavila. ,,Co se stalo?" Zeptala se. ,,Chystá se letět na Harrenov. Pohádal se s Rhaenyrou." Baela mě jen beze slova objala. ,,Stále jsem si nezvykla že jsi má sestra." Zamumlala. ,,To je v pořádku, jsem tu s tebou." Baela potom šla za Rhaenyrou a já jsem šla za Rhaenou. Nevěděla jsem za kým jinak jít. Cítím se tady tak sama. S Rhaenou jsme se rozhodly ignorovat co se děje a jen si bezstarostně vyšívat a povídat si. Pro zlepšení nálady jsme si také zavolali hudebníka aby nám hrál a zpíval.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat