Připravila jsem Aemondovu korunovaci, už mu pomáhám se obléknout a upravit se. ,,Jsi si jistá že mám být král zrovna já?" ,,Můj otec by tě nechal popravit kdyby získal trůn, nemáš na vybranou." ,,Dobře." Dorazili jsme do dračí jámi, byla plná lidí. ,,Mám smutnou zprávu, ale také jednu dobrou. Dnes v noci zemřela královna Rhaenyra, její smrt jsem osobně pomstila. Byla pro mě jako matka. Dnes odpoledne proběhne její veřejný pohřeb kde uctíme její památku. Teď jsme se ale sešli kvůli korunovaci jejího nástupce, prince Aemonda. S vládnutím už má zkušenosti a jeho prioritou je dobro všeho lidu, jak prostého tak urozeného." Uvedla jsem korunovaci. Tím začala, nejdřív byl Aemond pomazán a potom jsem mu sama nasadila korunu. Otočil se k publiku a pozvedl meč. Dav začal tleskat. Přijali ho. Aemond potom vzal korunu kterou nosila královna Alysanne a korunoval mě jako svou královnu. Potom mě přede všemi políbil. Do paláce jsme se vrátili už jako král a královna. Aemond usedl na trůn a já jsem se mu posadila na klín. Malíř začal pracovat na našem korunovačním portrétu. Rozhodla jsem se tento okamžik zvěčnit protože právě to zajistí že právě nás si budoucí generace zapamatují. Aemond jmenoval Aegona a Aerionnu budoucím králem a královnou sedmi království s tím že trůn převezmou po naší smrti a budou vládnout spolu.
Na profil jsem přidala "příběh" je to jen prostor pro komunikaci. Nazvala jsem to Informace atd. Budu se vás tam ptát např. Jaký příběh by jste chtěli jako další a tak. Je to důležité aby jste měli přehled co se bude dít a aby jste to mohli ovlivnit, budu tam s vámi řešit vaše nápady a tak takže se určitě podívejte ♡
ČTEŠ
Aemond Targaryen x OC
ФанфикNaelys je bastard Daemona Targaryena, dlouho žila sama v ulicích králova přístaviště a přežívala na tom že kradla ale když jí bylo šest let, našla ji princezna Rhaenyra a rozhodla se ji vzít do paláce a postarat se o ni. Naelys potom vystupuje pod f...