62.

142 9 2
                                    

Aemond mě naplnil a to mi způsobilo orgasmus. Políbila jsem ho do vlasů a nechala ho aby mě odnesl do postele. Držela jsem ho u sebe a hladila ho po vlasech. Budu ho muset vést k tomu aby prohrál. ,,Můj draku?" ,,Ano?" ,,Mám nápad." ,,Jaký?" ,,Pošleme tvého bratra Daerona aby spálil několik bodů které určíme. Dřív než tam Rhaenyra pošle vlastní draky, Tessarion už bude pálit další bod. Způsobí to chaos a také to Rhaenyry síli oslabí." ,,To je dobrý nápad. Zítra to naplánujeme." Aemond už mi věří takže mě v doprovodu stráží nechává volně se pohybovat po paláci. Po tom co jsme naplánovali Tessarionovu trasu, ještě tu noc, když Aemond usnul jsem odeslala dopis do Harrenova. Napsala jsem otci dvě místa na které Daeron zaůtočí a na kdy to přibližně vychází. Když Aemond přijde o Tessariona, zůstane jen Vhagar. On ale dodrží slib, nepoletí proti mému otci.
Aemond ani nikdo jiný nezjistili co jsem udělala, díky bohům. Dnes proběhne naše svatba. Služebné mě stále upravují. Prožívám také první příznaky otěhotnění, maestr říkal že je ještě moc brzy na to aby mohl s jistotou říci jestli jsem nebo nejsem těhotná ale také říkal že si myslí že jsem otěhotněla, jen si nemůže být úplně jistý. Aemond je ale vytrvalí, posledních pár dní mi vůbec nedá pokoj. Chodí za mnou třikrát za den a vždy je to stejné, svlékne mě, ohne mě přes okraj stolu, pronikne do mě, naplní mě, obejme mě a zase odejde. Večer ale vždy dělá vše pro mé uspokojení. Užívám si jeho pozornost. Dokonale už zná mé tělo a přesně ví jak se mě dotknout aby mi způsobil co největší slast.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat