Večer jsem i s Aerionnou navštívila otce, chci aby si s ní vytvořil vztah. Při té příležitosti jsem se i zeptala na otázku která mi vrtala hlavou celé odpoledne. ,,A kde je Joffrey?" Otec si choval Aerionnu a vypadal opravdu spokojeně až do chvíle kdy jsem tu otázku vyslovila. Najednou zvážněl. ,,Joffrey zemřel po cestě sem. Sestřelili jeho draka." ,,To mě mrzí, jak je na tom Rhaenyra?" ,,Nese to těžce, přišla o tři z pěti svích dětí. To není jednoduché." ,,Alespoň Aegon a Viserys jsou v pořádku." ,,Hodně se k nim teď upíná, nepřežila by kdyby se něco stalo i jednomu z nich." ,,To věřím. A co se vlastně stane s Alicent?" ,,Po dlouhém rozhodování ji Rhaenyra odsoudila k smrti. Aemond je jediný z těch zrádců koho ušetřila. Zítra ráno k popravám dojde, myslím že by nebylo špatné Aemonda donutit to sledovat-" ,,Ať tě to ani nenapadne." Přerušila jsem ho pevným hlasem. Daemon si mě změřil pobavenýn pohledem. ,,Nejsi nějak drzá? Jsem tvůj otec, měla by jsi mě víc respektovat." ,,Respektuji tě ale jen dokud nezvažuješ že ublížíš mému manželovi." ,,Proč ho chráníš?" ,,Miluji ho." ,,Unesl tě a ty jsi se zamilovala, jak romantické." Odpověděl sarkasticky. ,,Milovala jsem ho už před tím. Byly jsme dobří přátelé, jako děti. Upínali jsme se jeden k druhému kdykoliv nám nebylo dobře nebo se něco pokazilo a potom, když zabil Rhaenys, chtěla jsem ho zabít ale hned potom jsem se chystala zabít i sebe. Léta jsem ho neviděla a přes to jsem měla jasno že nechci v tomto světě žít bez něho. Nedokázala jsem to udělat, chytil mě a vzal mě sem. Přes to že jsme si vybrali každý jinou stranu v této válce jsme nedokázali odolat citům. Ve snu jsem viděla že až vyhrajete, Aemonda necháte na živu. Proto jsem tahala za nitky a vedla ho k prohře. Mé sny jsou nevyhnutelné. Vše se stalo jak jsem předvídala." Otec už se tvářil víc seriózně a míň naštvaně. ,,Tak to už dává větší smysl. Pořád ale nechápu co na něm vidíš." ,,To jen proto že ho neznáš. On byl hrozně hodnej ale Alicent a Aegon ho úplně zkazili." ,,No dobře, raději to nechám být, dělej si co chceš."
ČTEŠ
Aemond Targaryen x OC
FanfictionNaelys je bastard Daemona Targaryena, dlouho žila sama v ulicích králova přístaviště a přežívala na tom že kradla ale když jí bylo šest let, našla ji princezna Rhaenyra a rozhodla se ji vzít do paláce a postarat se o ni. Naelys potom vystupuje pod f...