67.

165 9 4
                                    

Následující den mi Aemond přinesl krásné růže a můj oblíbený dort. ,,Od kdy jsi takoví romantik?" Zeptala jsem se mírně pobaveně. ,,Mrzí mě jak jsem se k tobě včera choval." Došel ke mě a jemně mě políbil na rty. Objala jsem ho a nechala ho aby si mě přitáhl ještě blíž k sobě. Jen mě držel u sebe, hladil mě a občas mi věnoval něžný polibek do vlasů, na čelo nebo na tvář. Užívala jsem si to. ,,Vidíš že umýš být hodný a pozorný." Usmála jsem se a políbila ho. Odstoupila jsem a vzala jsem si dort. ,,Je moc dobrý, díky." Dodala jsem když jsem dojedla. Aemond ke mě došel a objal mě ze zadu. Políbil mě za krk a hladil mi pomalu rostoucí břicho. ,,Už se nezlobíš?" Zeptal se. ,,Ne." Odpověděla jsem a pohladila ho. ,,Ale dávej si pozor, ať jí neublížíš." ,,Ty jsi moje priorita. To nenarozené dítě je pro mě hodně důležité ale ty jsi důležitějsí." V duchu jsem se usmála. ,,Tak si to hlavně pamatuj když by se tě maestři náhodou někdy ptaly jestli mají zachránit mě nebo naše dítě." ,,Má volba by byla jasná. Bez tebe bych žít nemohl." Otočila jsem se k němu čelem a pohladila ho po tváři. ,,Klekni si." Byl to příkaz ale podaný jemným svůdným hlasem. Bez váhání poslechl. Posadila jsem se na židly přímo před ním a odhrnula jsem si sukni. Druhou rukou jsem mu zajela do vlasů a přitáhla si ho k sobě. Chytil mě za stehna a začal. Zavřela jsem oči a užívala si tu slast.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat