35.

163 8 2
                                    

Potom ale promluvila Rhaenys. ,,Já poletím, po Cannibalovi a Caraxes je Maleys náš největší a nejzkušenější drak. Musí to tak být." Rhaenyra očividně chtěla odmítnout i to ale uvědomila si že jinou možnost nemá. Hned po zasedání jsem se tajně šla převléknout, šla jsem ven a když Cannibal dorazil, vylezla jsem na něho a skryly jsme se pod útes aby nás nikdo neviděl. Čekala jsem až Maleys přelétne. Konečně jsem rudou královnu viděla. Dál jsem ale čekala. Nechci aby mě Rhaenys viděla, hned by mě poslala zpět. Když se mi Maleys ztratila z dohledu, s Cannibalem jsme se také vydali na cestu. Ohlédla jsem se, na balkoně stál Jace a sledoval mě, zamávala jsem mu na rozloučenou, také zamával a potom už jsme přidali na rychlosti a letěli jsme přímo na místo bitvy. Cesta nebyla dlouhá ale když jsme dorazili, viděla jsem Vhagar, vychrlila oheň přímo na Sunfire a Maleys. Sunfire s Aegonem padl, Maleys to zasáhlo jen mírně. Vhagar se na chvíli ztratila. Sledovala jsem jak ji Maleys hledá když se Vhagar vyřítila z pod útesu a zakousla se jí do krku. Už jsem tam téměř byla, kdyby jsem nečekala tak dlouho, mohla jsem Rhaenys zachránit. Byl to hrozný pocit. Maleys také padla a s ní i Rhaenys. Letěla jsem nad bojištěm a naskytl se mi hrozný pohled, na zemi vše hořelo, hořící vojáci hrozně křičeli bolestí zatímco z jiných už zbýval jen popel a roztavené brnění.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat