109.

100 8 10
                                    

Po zbytek setkání to bylo dobré ale příští setkání mě zase z konverzací vynechávali a plánovali něco sami jakoby jim náležela všechna moc. Frustrovaná jsem potom šla za otcem a posadila se do křesla v jeho komnatách. Došel ke mě a nalil mi víno. ,,Co se děje?" Zeptal se. ,,Aemond už před pár dny odletěl do boje, mám vládnout místo něj. Ti muži na malé radě mě ale vůbec neposlouchají. Jen proto že jsem žena." Otec mě pohladil po vlasech. ,,Nechci se tě dotknout ale sama jsi se uvedla do této situace." ,,Lepší než vidět hlavu otce svích dětí na kopí. Taky jsi v tom sehrál svou roli otče." Jen se usmál. ,,Je nemožné nemít nejoblíbenější dítě když mám za dceru tebe. A to jsi byla původně jen bastard. Teď jsi královna a létáš na údajně nezkrotném divokém drakovi. Pomstila jsi Rhaenyru spálením celého města, to je čin hodný Maegora Krutého. Měli by se tě bát." ,,Přes to všechno jsem jen žena." ,,Silná, neobyčejná žena. Nevzdávej se." Znovu mě pohladil po vlasech. Dopila jsem víno a postavila se. ,,Díky." Objala jsem ho. Chvíli mě jen objímal a když jsem se odtáhla, políbil mě na čelo. ,,Ať uděláš cokoliv, vždy budu stát při tobě." Jeho slova mě uklidnila. Políbila jsem ho na tvář a odešla jsem.

Aemond Targaryen x OC Kde žijí příběhy. Začni objevovat