Első kötet:
Hogy pontosak legyünk, A halhatatlan démon büszke útja egy menő, szörnyöldöklős és kultiválós regény, amely szokatlanul és egyedülállóan hosszú. Emellett tartalmaz egy eget rengető arany ujjat, egy több mint száz tagú háremet, valamint azt, ahogy összes női karakter szerelembe esik a főhőssel.
Ez az év legnépszerűbb stallion regénye, melynek nem akad párja.
A könyv férfi főszereplője, Luo Binghe nem a hősies és legyőzhetetlenül erős főhős útját járta, és nem is a gyenge, semmi különlegességgel nem rendelkező főhős útját, mégis sikerült magával ragadnia a Zhongdian Irodalom olvasóinak ezreit, majd számtalan YY regényt befolyásolnia.
Ő egy koromsötét úton járt.
Ám még mielőtt arra a sötét útra lépett volna, az élete keserű volt.
Most pedig hagyjuk, hogy a könyv törzsolvasója, Shen Yuan foglalja össze a több tízmillió szavas regényt egy szakértő velős értékelésében, kihagyva a számtalan mészárlást és halált leíró részleteket.
Luo Binghét rögtön a születése után elhagyták a szülei. Bebugyolálták egy fehér ruhába, beletették egy faedénybe és a folyóra bízták.
Az év leghidegebb része volt, és csakis azért nem fagyott halálra ilyen kisbabaként, mert a folyómenti halászok kifogták. Mivel a Luo folyón sodródott és abban az évszakban jártunk, amikor a folyó felszíne jeges volt, a Luo Binghe nevet kapta.
Gyermekkorában az utcán kóborolt, éhezett és sohasem volt melegen öltözve. Szörnyű gyermekkora volt. Egy gazdag család mosónője megsajnálta, és mivel neki nem volt gyermeke, befogadta és saját fiaként nevelte. Az anya és a fiú szegénységben élt, szenvedtek a gazdagok megaláztatásától, akik pénzétől az életük függött.
Ez a rendkívül egészségtelen környezet, amiben a gyermek felnőtt, volt a katasztrófa magja, ami Luo Binghe kicsavarodott természetét eredményezte. Miután elsötétedett a szíve, minden apróságért megküzdött, a legkisebb kellemetlenségért is bosszút állt és a szívében több ezer kést vájt az emberbe, mialatt látszólag mosolyogva engedelmeskedett.
Egy tál langyos húsos rizskásáért képes volt elviselni a ház úrfijainak ütlegelését, és mégis csak annyira maradt ideje, hogy legalább egyetlen kanállal adjon a nevelőanyjának, mielőtt az meghalt.
Egy véletlen folytán Luo Binghét kiválaszotta az akkori négy nagy kultivációs szekta egyike, a Cang Qiong-hegységszektája, majd a Xiu Ya Kardja, Shen Qingqiu tanítványa lett.
Azt hitte, hogy végre a változás útjára lépett, ám Shen Qingqiu csak külsőre volt tiszta, belül pedig romlott; a legrosszabb fajta ember. Irigyelte Luo Binghe páratlan és kiváló tehetségét. Félt ettől a tanítványtól, akinek a kultivációja napról napra ugrásszerűen fejlődött. Shen Qingqiu mindig gúnyolta és ezerféleképpen szidta, bátorítva a többi szektatagot is, hogy együtt nevessenek rajta.
Luo Binghe néhány évig tanult és csendben tűrt. Ez az időszak egy újabb szívszorító történetté vált, tele vérrel és könnyekkel.
Nehéz sora volt Luo Binghének, míg elérte a tizenhét éves kort, és végre eljutott a kultivációs világ egyik legnagyobb rendezvényére, a Halhatatlanok Szövetségének Gyűlésére, melyet minden harmadik évben megtartottak. A Halhatatlanok Szövetségének Gyűlése alatt, Luo Binghét átverte Shen Qingqiu és lezuhant a repedésbe, amely a Démonok Birodalma és az Emberek Birodalma közt húzódott – a Végtelen Mélységbe.
Igen, ez a történet valódi kezdete!
Nemcsak hogy Luo Binghe nem halt meg, még a különleges kardját, Xin Mót is a Végtelen Mélységben találta. És ekkor megismerte önmagát.
YOU ARE READING
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...