Attól, hogy Shen Qingqiu elvette a pörölyét, még használhatta a testét, hogy halálra zúzza Luo Binghét.
Ahogy ölelésre tárt karokkal közeledett Luo Binghe felé, Shen Qingqiu úgy érezte, mintha villám csapott volna belé és kitörölte volna minden gondolatát. Verejtékezni kezdett.
Baszki, baszki, baszki, baszki, baszki, baszki! Még mindig rajta van a mérgezett tüskés páncél!
Abban a pillanatban Shen Qingqiu teljesen megfeledkezett Luo Binghe aranytestéről és a halhatatlan főszereplő törvényéről. A saját testét nem sajnálva, önkéntelenül mozdult, hogy újra blokkolja.
A Xiu Ya kard elhagyta hüvelyét, és a hófehér penge fénye leszúrta Égi Kalapácsot, halálos sebet ejtve. De Égi Kalapács a nyers erejére és vadságára támaszkodva hajthatatlanul előre nyomult akkor is, ha az egész teste tele volt lyuggatva. Ehelyett örömittasan haladt előre, és hagyta, hogy a Xiu Ya kard összevagdossa a hátát. Egy mocskos vigyor húzódott az arcán, amikor Shen Qingqiu felé fordult.
Shen Qingqiu azonnal elengedte, de már túl késő volt.
Érezte, ahogy a jobb kezét átszúrta valami. Hirtelen tetőtől talpig hideg járta át.
Égi Kalapács összeesett és vért köpött.
– A sírjába vittem Shen Qingqiut, hahahahaha! Megérte! Annyira megérte! – nevetett eszeveszetten.
– Shizun! – Luo Binghe hirtelen megragadta Shen Qingqiu jobb kezét. A szeme vörös volt. – Shizun, önt… megszúrta az egyik tüske?!
Shen Qingqiu kinyitotta a tenyerét és azt mondta:
– Semmiség. Nem szúrt meg. Ne hallgass rá és hagyd, hogy megijesszen! – Ahogy ezt mondta, lenézett a kezére. A fejében és a szívében egy sorozat baszki baszki baszki baszki baszki baszki volt a képernyőre írva.
A kézfejétől a karjáig apró lyukak sorakoztak! Máris kezdtek elvörösödni!
Szerencse, hogy nincs tűfóbiája. Inkább Luo Binghe volt az, aki teljesen elsápadt, mikor meglátta.
Ki hallhatta volna a háborgó tengert és verdeső hullámokat Shen Qingqiu szívében? Francba, hányszor kerültem már ilyen helyzetbe a főszereplő miatt! Már megmondták, hogy nem halhat meg, nem halhat meg! De neked mindenképpen oda kellett rohannod, hogy megmentsd az életét, és minek, ah, baszki, baszki, baszki!
Égi Kalapács végre magával vitt valakit a halálba, és ez a valaki nagy súllyal bírt. Már nem volt benne megbánás, boldogan mondta:
– Én nem az a fajta vagyok, aki rá akar ijeszteni az emberekre. Ha azt mondom, a méregre nincs orvosság, akkor nincs orvosság. Shen mester, várja a halálát nyugodt szívvel!
Egy kard fénye villant. Luo Binghe előhúzta Xiu Yát, és Égi Kalapács torkának szegezte, egy olyan gyors és könnyed mozdulatot tett, hogy Shen Qingqiu majdnem nem is látta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...