Mikor Shen Qingqiu felébredt, úgy érezte magát, mint egy élőhalott.
Ahogy kinyitotta a szemét egy fehér baldachint látott, és tudta, hogy a saját szobájában van Qing Jing-hegyen. A káosz, amit a démonok okoztak már biztosan lecsendesedett. Mély levegőt vett, majd ásítani és nyújtózkodni akart, mikor váratlanul kinyílt az ajtó és valaki belépett.
Ming Fan egy tálcát hozott és amikor meglátta, hogy felébredt, félredobta a tálcát és felkiáltott:
- Mester, végre magához tért!
Állt még valaki az ajtóban: Luo Binghe. Úgy tűnt, be akar jönni, de bizonytalan volt és hezitált.
Ming Fan észrevette és megfordult.
- Mit állsz még mindig ott? - förmedt rá, majd Shen Qingqiuhoz fordult. - Nem tudom, mi baja van ennek, de egy tapodtat se hajlandó mozdulni onnan. Nem fogod fel, hogy Shizun ideges lesz, ha meglát? Már emlékeztettem, de még mindig nem akar eltűnni.
Shen Qingqiu gyengén felemelte a kezét:
- ...Tegyen, amit akar.
- Liu-shishu a Bai Zhan-hegyről azt mondta, értesítsük, ha a mester felébredt. Én... megyek és szólok Liu-shishunak, Mu-shishunak és a vezetőnek! - mondta Ming Fan és elrohant.
Úgy tűnik, Shen Qingqiu sokáig aludt... Yue Qingyuan már visszatért Cang Qiong-hegység szektába. "Mu-shishu" pedig valószínűleg Qian Cao-hegy ura, Mu Qingfang. Qian Cao-hegy járatos az orvostudományban és gyógyszerkészítésben, így a jelenléte szükséges.
Luo Binghe arrébb állt, hogy utat engedjen. Bár messze állt, mégsem volt hajlandó közelebb jönni, a figyelmét egyre csak a szoba belsejére szegezte.
Shen Qingqiu lassan felült, és azt mondta:
- Van valami mondanivalód? Ha igen, gyere be!
Luo Binghe belépett a szobába és egy huppanással hirtelen letérdelt.
Shen Qingqiu:
- ...!!!
Rendszer, várjunk egy kicsit! Mi folyik itt? Csak egy keveset aludtam, miért történik ez, miután felébredtem? Meddig aludtam? Máris eltelt tíz év?
Miután Luo Binghe letérdelt, felemelte a fejét. Mindkét szeme könnyektől égett és tele volt bűntudattal:
- Ez a tanítvány a múltbeli tudatlansága miatt Shizun bocsánatáért esedezik.
A "tudatlanság" szó bárkire igaz lehetett volna, kivéve Luo Binghére!
- Ez a tanítvány azt hitte, Shizun nem törődött vele. Csak a harmadik párbaj során értettem meg Shizun múltbeli aggodalmait.
Shen Qingqiu: "Nem, nem, nem. Az eredeti Shizun tényleg nem törődött veled, a halálodat kívánta, tényleg... De milyen aggodalmaimat értetted meg? Mesélj még; én is nagyon kíváncsi vagyok!"
Luo Binghe nem folytatta azt a szálat, csak őszintén ezt mondta:
- Mostantól fogva ez a tanítvány teljes szívből követni fogja Shizunt, minden parancsának és utasításának engedelmeskedik majd.
Shen Qingqiuban bonyolult érzések kavarogtak.
Ennek a gyereknek a szíve tényleg... nagyon kedves és őszinte!
Egyszer megmentették, és most az összes szóbeli és fizikai bántalmazást elfelejtette?!
Ha ez így megy tovább, képes lesz Shen Qingqiu megacélozni a szívét, és kegyetlenül belökni a Végtelen Mélységbe?
أنت تقرأ
The Scum Villain's Self-Saving System
عاطفيةEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...